חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

  הורוסקופ: 6 – 12 בינואר 2017   

 

  הורוסקופ: 6 – 12 בינואר 2017   

 

טלה

הירח המלא לקראת המחצית השנייה של השבוע עשוי להעיד על עומסים תובעניים. סף הגירוי שלכם יהיה גבוה, מה שעשוי להגביר את רגישותכם. בנוסף, כוכב מארס כוכבכם במזל דגים עשוי להעצים חולשה ואי-ודאות בנוגע לחייכם. שמרו על חושים מחודדים, כדי להתמודד עם מצבים קוטביים המצריכים ערנות. חוסר הבהירות עשוי לפגום ביכולת השיפוט שלכם והאשליה מטעה.

 

שור

הצמידות והעוצמה המתלוות לשמש-פלוטו במזל גדי עשויות להיטיב עם רבים מכם, במיוחד אלה הקשורים לחו"ל. ההיבט גם עשוי להעיד על תובנות מאתגרות בתחום שהוא כרגע בראש מענייכם, כולל רגשות. מה שבכל זאת יכול לעזור הוא אנרגיה רציונאלית ומושכלת הגורמת לאנשים להיעזר בשכלם הישר ובאינטואיציות החדות שלהם. בענייני כספים והשקעות אל תיתפסו לשאננות.

 

תאומים

לתאומים לא קל במציאות הנפשית וגם האובייקטיבית. ענייני כספים או עבודה מורכבים עשויים להיות מודגשים. ייתכן גם שאלה יתלוו במאבקי כוח שעשויים להתיש אתכם. אינכם יכולים להתעלם מגורמים מפריעים, או ממהלכים ערמומיים, וכדאי שתציבו גבולות לדרישותיכם מעצמכם ומאחרים. בזכות האינטואיציה שלכם תוכלו להבחין בדברים שלא נאמרים בגלוי ולהימנע מטעויות.

 

סרטן

נדרשת הסתכלות אמיצה ופתיחות עם אנשים ששיתוף הפעולה עימם עשוי לתרום למוניטין שלכם. העוצמה של פלוטו-שמש (מול מזלכם במזל גדי) מסמלת קארמה הישגית, או התמודדות עם קשרים מורכבים. כך שהתקופה מחדדת את הביקורת ואת הצורך בשלמות, וכדאי שתציבו גבולות לדרישותיכם מעצמכם ומאחרים. היחסים עם אנשים יושפעו מאי הבנות ומתחושה שלא הכל נאמר בגלוי.

 

אריה

ענייני עבודה או קריירה מרמזים על עיסוק בפרויקט עוצמתי בו צריך הרבה כוחות ואנרגיה. חשוב לשמור השבוע על סדר ובהירות פרקטיים. האנרגיות עשויות להיות מותשות לקראת המחצית השנייה של השבוע. חלק מכם צריכים לבדוק כרגע מה הם מצפים מקשר מסוים. היו ריאליים ואל תיסחפו למישהו אשלייתי או מורכב. קשרים שאין להם בסיס יציב מספיק יעמדו למבחן.

 

בתולה

השבוע דורש מיקוד במטרה ויעילות ארגונית. אתם נוטים לדאגה ולאי וודאות בענייני משפחה, עבודה או קריירה. יש לדחות התחלה של קשר עסקי או רגשי ולהימנע בשלב זה מהחלטה מחייבת. ההתלהבות העכשווית עלולה לקפוא לפתע בהמשך. המתינו כמה ימים לפני שאתם מתחייבים ומצהירים הצהרות. מה שבני הזוג, העמיתים או השותפים משדרים אינו מה שהם חושבים.

 

מאזניים

זוהי תקופה עמוסה נפשית, לכן כדאי להפחית במאמץ. התייחסו לזמן הזה כאל תקופה של ארגון וחשבון נפש. בלי משים אתם עלולים להעמיד במבחן מערכות יחסים רגישות. בתוך שבועיים, מצב הכוכבים עשוי להשתפר לטובתכם. הירח המלא עשוי במהלך השבוע להקצין סוגיה לוחצת. אל לכם להישאר שאננים וזחוחים, שמרו על סודיות גמורה ואל תבטחו בזולת.

 

עקרב

מיקום ונוס ומארס עד סוף ינואר במזל דגים, בהיבט כריזמטי לפלוטו, עשוי להעיד כי המעורבות הרגשית מתחזקת. ונוס עובד בעוצמה על החושים שלנו וגם על היכולת ליהנות מהדברים הקטנים של החיים. לאחרים צפוי דגש בענייני עבודה ויצירה. עם זאת שימו לב, הפעילות שלכם או של אחרים נגדכם נעשית בחשאי ובדרכים עוקפות. כדאי שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ותגלו עקביות.

 

 

קשת

ענייני כספים והשקעות עשויים להיות מודגשים. שימו לב למחצית הראשונה של השבוע. מומלץ לגלות זהירות בפעילותכם לפחות עד השבוע הבא. תיתכן עבודה אינטנסיבית באווירה מרוחקת, ביקורתית וקשה. במקביל, שימו לב: זהו שבוע של עמימות, ערפל ושבירת קשרים. האווירה מבית עשויה להיות חונקת. בקרוב מאוד נראה שתצליחו להשיב לעצמכם את השליטה במתרחש. גלו סובלנות.

 

גדי

שימו לב לעניין יחסי האנוש, הפרת האיזון העדין ביניכם ובין מישהו בסביבה תוביל לכעס ואף לעוינות גלויה. בעבודה אתם יסודיים ומקפידים על הפרטים. כך תשיגו תוצאות יפות יותר. מיקום כוכב פלוטו במזלכם מזהיר מפני מסגרות חונקות, דרישות ולחצים, שמגבירים עימותים. שמרו השבוע על חושים מחודדים, כדי להתמודד עם מצבים קוטביים המצריכים ערנות.

 

דלי

לאחרונה אתם קצת חשדנים ועוינים כלפי העולם ויש לכם צורך להגיב בעוצמה על כל גירוי קטן. אי השקט סביבכם משפיע ומייצר תחושה של חוסר נוחות ולחץ. יש להרפות מהלחץ ולאפשר לעצמכם להתאוורר, שכן התקופה משפיעה על מצב הרוח שלכם. שימו לב: השבוע עשוי לסחוף לחוסר אמינות בענייני כספים ועסקים. לא הכל גלוי וברור על פני השטח.  גלו זהירות ופרקטיות.

 

דגים

חשוב להתרחק מקשרים, ממצבים חלקלקים ומסיטואציות המלוות בסימני שאלה. יש מגמה של בלבול ותחושת חידלון, מצב שמתבטא בחולשה ומקשה זמנית בתפקוד מעשי. בענייני עסקים ורגשות: שימו לב לאלמנט של תחמנות ולאלה שבחרו לנקוט דרכים עקיפות וערמומיות. בענייני עבודה ורגשות: גלו גישה פרקטית ומעשית ואל תאבדו את הריכוז שלכם אפילו לרגע.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות