חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

   הורוסקופ: 30 בדצמבר 2016 – 5 בינואר 2017            

 

   הורוסקופ: 30 בדצמבר 2016 – 5 בינואר 2017            

 

      טלה

אתם עשויים להתמודד עם אחריות ועם אילוצים, מצב שעשוי לסחוף לתחושה של טלטלה ואי-שקט מרובים. נסיגת כוכב התקשורת עשויה להעיד כי בלי משים אתם עלולים למתוח ביקורת חריפה ולגרום למישהו בסביבה לשמור לכם טינה, במיוחד לגבי אלה מכם הנתונים בקונפליקט. שימרו על מרחק מאלה שאינכם בוטחים בהם. לקראת ימים רביעי וחמישי אתם עשויים לחזור לעצמם.

 

שור

קשרים עם חו"ל ונסיעות חשובים לכם מאוד עכשיו, וחדשות שיגיעו משם עשויות להשפיע עליכם. יש מביניכם כאלה שהשבוע מאלץ אותם להתמודד עם שני קצוות. ככה זה עם הכוכבים כשיש ביניהם גם היבטים מלאי סתירות ומטשטשים. שימו לב: נסיגת כוכב התקשורת מרקורי (עד ה- 8 בינואר) עשויה להקצין מצבי מתח עם אחד הסובבים אתכם. אל תמהרו לבטוח באנשים. שמעמידים פני ידידים.

 

תאומים

אתם נתונים במין מועקה וכובד ומייחלים לשקט וליציבות. יש להקדיש זמן לעניינים כספיים ועסקיים ולהתייעץ עם מי שמבין בהם. נסיגת כוכבכם מרקורי (עד ה- 8 בינואר) עשוי להעיד כי אולי כדאי בינתיים לחכות עם החלטות גורליות. מומלץ להתפכח ולהישיר מבט אמיץ אל המציאות. קנאה ותככנות עלולים להעסיק את האנשים סביבכם. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושימרו על דיסקרטיות.

 

סרטן

יש בכם רצון לקבל חום, רוך ותמיכה, אך אלה הופכים לעיתים עמוסים ודרמטיים. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי (מול מזלכם עד 25 בינואר) עלולה להעיד או לגרום לפערים בין ציפיות למציאות ולעורר קונפליקט. זה לא הזמן לסיכום עסקות ולחתימה על חוזים ומסמכים, ייתכן שתיאלצו להיכנס לעימות שמזמין פגיעות. זה הזמן לגלות רגישות ולבחון את מידת המודעות שלכם לזולת.

 

אריה

שמרו על סדרי עדיפויות ועל חלוקה נוחה של זמן ואנרגיה, שכן ימים אלה נוטים להשפיע עליכם אנרגטית, מצב המחייב שיקול דעת וזהירות. שימו לב במיוחד לימים שני-שלישי. מיקום השמש במזל גדי עשוי להעיד על חודש נוח פחות מבחינתכם, שבו גופכם יהיה רגיש יותר. תצטרכו להתמודד עם מצבים משתנים, שאם לא כן תיאלצו להתמודד עם דברים שייכפו עליכם. 

 

בתולה

אתם עסוקים בפרויקט משמעותי, כשהצלחה פירושה חיזוק המעמד והביטחון העצמי. אתם תקשורתיים מתמיד ועוסקים ביזמות עסקית מורכבת. נסיגת כוכבכם מרקורי מצפה מכם לשמור  שההחלטות שלכם יהיו רציונאליות ומפוכחות. גלו חשדנות כלפי אדם שמשדר חוסר אמינות וחלקלקות. קשר מסוים נוטה לפגיעות, אולי בגלל שאתם מצפים יותר מדי מהצד השני.

 

מאזניים

יש ביניכם כאלה שעלולים לפקוד אותם מצבי רוח תנודתיים, בשל נושאים רגישים שיובילו  לתחושות שעימן יהיה לכם קשה להתמודד. קשר רגשי, מקצועי או משפחתי עלול להיות מלווה בחששות ובחרדות מצב שידרוש מכם תעצומות נפש והתנהלות זהירה, שכן הרושם שיתקבל היום אינו משקף את המציאות. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושימרו על דיסקרטיות.

  

עקרב

מיקום מארס כוכבכם עשוי לייצר זרמים מתישים. בין אם מדובר במישהו בעבודה, בבן משפחה או בבן הזוג, אתם מתחילים לאבד סבלנות כלפי מישהו ביקורתי ותובעני. היחסים עם אנשים יושפעו מאי הבנות ומתחושה שלא הכל נאמר בגלוי. ובאהבה? התאהבות היא כמו סם עבורכם. נטייה לאופוריה מרגשת, מטשטשת, ממכרת. היזהרו מקשר אקראי או מרומן מורכב שמבוסס על אשליה. 

 

קשת

מיקום כוכבים לא קל סוחף לתשישות והתעסקות בשאלות על עתידכם ועל תכלית החיים. התקופה העכשווית מדגישה ענייני כספים והשקעות. בנושאים כספיים כדאי שתיזהרו בכל פעילות כספית משמעותית. ובאהבה? התאהבות היא כמו סם עבורכם. נטייה לאופוריה מרגשת, מטשטשת, ממכרת. היזהרו מקשר אקראי או מרומן מורכב שמבוסס על אשליה כדי לא להיסחף לאשליות ולאי בהירות. 

 

גדי

יש מכם כאלה שעדיין מודאגים ממצב של רפיון מתמשך, ממציאות שברירית, מעולם קר, מנוכר ואכזר. מיקום השמש במזלכם עד ה- 20 בינואר עשוי לסייע לכם ולהעניק ימים שיטיבו עימכם,  וכדאי שתביאו את עצמכם למצב יותר רגוע. הביקורת, שהיא לפעמים חלק בלתי נפרד מסדר יומכם עלולה להתגבר ולהכניס אווירה לא נינוחה ולוחצת. סמכו על החושים החדשים בענייני רגשות, כספים והשקעות.

 

דלי.

יום שישי עשוי להיות מתיש נפשית עם נטייה להסתגרות. לקראת צהרי שבת הכינו תכנית מהנה. השבוע יש לשמור על פרופורציות ולא לתת לרגשות המשתנים לנהל את חייכם. אתם אוהבים חידושים, אך גם שייכים למזלות היציבים. יש בכם צד המעדיף יציבות, ביטחון ואת היכולת לשלוט במתרחש ולא להסתמך על התושייה. ענייני כספים והשקעות רגישים ודורשים זהירות פיננסית. המשך החודש כבר עשוי להעיד על האצה דינמית מבורכת. בהצלחה.

 

דגים

שבועות אלה מדגישים את הבית החברתי שלכם. תוכלו להיפגש עם אנשים שבכוח השפעתם ומעמדם יכולים להתערב לטובתכם. יש פוטנציאל לתנופה מבורכת, מה שנכון או אפשרי עבורכם יזרום ביתר קלות אם תשלבו קסם וכריזמה, ולכן שימרו על איזון ועל אנרגיה מבוקרת כדי לא לקלקל את המומנטום. מנגד, זהירות מעסקה מפוקפקת, כמו קנייה מאדם לא ישר או הונאה.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

            

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות