חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הזמינו מומחה לפינוי הדירה

 

חברת ”מומחה פינוי דירה” יודעת לפנות כל סוג של תכולה או פסולת מכל מקום ובאופן המקצועי ביותר שניתן, וזאת לצד ששמירה על שקיפות מלאה, הצעת מחיר מתחשבת, עמידה בזמנים, שמירה על בטיחות, מתן אחריות, שמירה על דיסקרטיות הלקוחות, שימוש בכלים ייעודים, עמידה לצד החוקים הבינעירוניים, תרומה לסביבה והתייחסות לעבודה ”ירוקה” ומתחשבת בסביבה.

 

חברת "מומחה פינוי דירה" יודעת לפנות כל סוג של תכולה (או פסולת) מכל מקום ובאופן המקצועי ביותר שניתן, וזאת לצד ששמירה על שקיפות מלאה, הצעת מחיר מתחשבת, עמידה בזמנים, שמירה על בטיחות, מתן אחריות, שמירה על דיסקרטיות הלקוחות, שימוש בכלים ייעודים, עמידה לצד החוקים הבינעירוניים, תרומה לסביבה והתייחסות לעבודה "ירוקה" ומתחשבת בסביבה. אנו מאמינים באמינות, אחריות ומקצועיות, ועל כך יעידו שורת לקוחותינו המרוצים.

פינוי דירה וניקיון

כחברה שמאמינה ביחס אדיב ושירות איכותי, אנו מאמינים שפינוי התכולה מהווה רק את השלב הראשון במערכה, כך שלאחר מכן יש צורך גם במתן שירותי חיטוי דירות, ואף סיוד, הדברה וצביעה, וזאת על מנת להחזיר את הדירה להיראות כמו בימייה הראשונים- נעימה ומזמינה.

חיטוי דירות

שירותי פינוי דירה וניקיון ניתנים לא רק עבור דירות שרק קצת כוללות חלודה בעקבות המקרר ששנים שכב באותו מקום, אלא גם עבור משימות פינוי יותר מאתגרות. כך למשל אנו גם יודעים להעניק שירותי ניקיון עבור דירות מוזנחות במיוחד אשר שייכות לאגרנים שאינם מבחינים בין שקיות זבל לבין חפצים זרוקים שאכן עשויים להיות שימושיים. מכאן שאינינו נרתעים ממטלת פינוי צואת יונים, ממש כפי שאינינו נרתעים ממטלת פינוי משרדים. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד גם לשירותכם.

פינוי ירושות ועזבונות

כחברה שבקיאה בכול מלאכת הפינוי, אנו מחזיקים בניסיון עשיר גם בסיטואציות יותר מורכבות אשר נוגעות לפינוי חפצים של אדם אהוב שהלך לעולמו. על כן לצד שירותי פינוי יעילים וממוקדים, אנו גם מעניקים תמיכה רגשית ומכבדים את המעמד אליו אנו נקלעים. כמו כן אנו תמיד מחפשים לתרום היכן שניתן, גם כאשר מדובר במלאכת פינוי דירות מוזנחות, וגם כשמוצאים חפצים בעלי ערך שניתן לתרום לארגוני צדקה.

פינוי דירות מוזנחות

כאמור, כחברת עשירת ניסיון, יצא לנו גם לפנות לא מעוט פסולת ויצא לנו להיות מוזמנים לא פעם לדירות מאוד מוזנחות. עם זאת, מעולם הצוות של "מומחה פינוי דירה" לא הביע תחושת גועל או זלזול, גם כאשר פינה תכולה שמיועדת להיזרק. על כן אם גם אתם זקוקים לשירותי פינוי אגרנות כפייתית, הרשו לנו עמוד לרשותכם, לחזק את ידכם ולהוות חלק בתהליך ההבראה והחזרה למוטב.

פינוי מחסנים

אנו גאים להחזיק ציוד מגוון הן עבור אריזה, שינוע ופינוי והן עבור מיגון, פעולות טכניות והרמה. מכאן כאשר מזמינים אותנו עבור מלאכת פינוי מקלטים ומחסנים, כלומר למקומות שהגישה אליהם אינה כוללת מעלית והם עשויים להכיל ציוד רב וכבד, ניתן לסמוך עלינו שנגיע מראש ערוכים לכל תרחיש ושיהיה בידינו כל ציוד ייעודי שעשוי לסייע להליך הפינוי.

פינוי אגרנות כפייתית

כבר דיברנו על פינוי ירושות ועזבונות, אך טרם דיברנו על פינוי דירות של אגרנים. יש להבין שבעוד הקושי בפינוי דירות ירושה טמון אצל בני המשפחה, הרי שבמקרה זה, הקושי טמון אצל בעל הבית, ועל כן לחשוב לחזק את ידו ולהשיג את הסכמתו. על כן אנו מקפידים על יחס אוהד ואנושי ולוקחים בחשבון שפינוי שכזה עשוי להתארך יותר זמן, אך אנו מוכנים להשקיע זאת בלב שלם עבור הצלחת המשימה.

פינוי מקלטים

חברת "מומחה פינוי דירה" מתמחה בפינוי כל סוגי הציוד מכל המקום. מכאן שניתן למצוא התמחות במלאכת פינוי מחסנים, פינוי גגות, פינוי חנויות, פינוי מקלטים וכדומה. מכאן שאם גם אתם זקוקים לשירותי פינוי ואם גם אתם מבקשים שבתום הפינוי המקום יישאר נקי ומחוטא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל הצעת מחיר מתחשבת אשר ניתנת רק לאחר שנציג מגיע ורואה בדיוק במה דברים אמורים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות