חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חופשה בחו”ל בחורף – יעדי חורף 2017

 

למה לא להתחיל את ינואר 2017 בחופשה כיפית, לארוז מזוודה ולצאת לחופשת חורף בחו”ל וליהנות מהאטרקציות המיוחדות שמציעה עונה זו?

 

למה לא להתחיל את ינואר 2017 בחופשה כיפית, לארוז מזוודה ולצאת לחופשת חורף בחו"ל וליהנות מהאטרקציות המיוחדות שמציעה עונה זו? כדי לעזור לכם לראות בדמיונכם את חופשת החורף החווייתית שמחכה לכם באירופה, הנה כמה ערים מומלצות לחופשה בחודשי החורף.

חופשה חורפית מאפשרת לכם לנצל היטב את ההטבות וההנחות שמתבטאות במחירים אטרקטיביים, ולנפוש בחורף הקרוב באחד ממרכזי הבילוי התוססים באמצעות טיסות זולות, חבילות נופש או דילים לאמסטרדם, פריז ברצלונה, רומא ועוד.

אמסטרדם חגיגית מאוד בחורף

אמסטרדם חוזרת לעצמה בחודשי החורף עם אווירה חגיגית במיוחד, פאבים נעימים ושפע אירועים שמזמינים מקומיים ומבקרים ליהנות בלילות הארוכים. יש המון דברים שאפשר לעשות באמסטרדם כשהטמפרטורה יורדת.

כבר בדצמבר מתחילה אמסטרדם להתכונן לעונה שמביאה אתה את סינטרקלאס (סאנטה קלאוס ההולנדי), את חג המולד, את מסיבת ערב השנה החדשה וכמובן את טעמם של דברי המתיקה, כמו אותיות השוקולד, על לשונות הילדים שמתערבבים עם היין החם של המבוגרים יותר. זוהי העונה שבה זוהר ורדרד מעטר את הלחיים ובה העיר מוצפת בשווקי חג המולד, קונצרטים לחג, הצגות ומופעים לכול.

פריז יפהפייה בלילה חורפי

יכול להיות שמזג האוויר יהיה קצת קריר, אבל זה לא אומר שאי אפשר ליהנות בעיר האורות גם בחורף. תוכלו לחוות את מיטב פריז בלילה בסיור מודרך גדוש במראות ובאטרקציות שמציעות חברות תיירות בעיר. הערב יכול להתחיל במגדל אייפל שם תיהנו מארוחת ערב במסעדה במקום. לחוות את מופע האורות של פריז תוך כדי שייט על נהר הסיין. ולבקר בקברט המפורסם ביותר באירופה, המולן רוז’ (Moulin Rouge) האייקוני, ולסיום, תוכלו להשלים את החוויה עם כוסית שמפניה אמתית.

ברצלונה בחורף הכי כדאית

למרות החסרונות של ביקור בברצלונה בחודשים הכי קרים בשנה, חודש ינואר בברצלונה מציע שני יתרונות שעולים על היתרונות שאפשר לחוות בעיר בשאר חודשי השנה.

הראשון הוא האפשרות להמשיך לחוות את חגיגות הכריסטמס גם בשבוע הראשון של השנה החדשה, שמסתיים ב-6 בינואר עם החג הספרדי שנקרא: El Dia de Reyes, יום שלושת המלכים – שמציין את שיאם של 12 ימי חג המולד ומנציח שלושה חכמים שהגיעו מרחוק על מנת להביא מתנות לישו התינוק.

היתרון השני קשור ליכולת להרוויח מההנחות הגדולות במכירות החורף שמתחילות ב-7 בינואר. שלא כמו ברוב ימי ראשון בשנה, החנויות פותחות את דלתותיהן גם ביום הראשון ה-I לאחר שהמכירות מתחילות, כך שכול מי שרוצה יכול למצוא לעצמו מציאות טובות.

רומא בחורף היא יותר רומאית

רומא בחורף היא הכי "רומאית" שאפשר. הרבה פחות תיירים מסתובבים ברחובות ולמבקרים שבוחרים להגיע לרומא בחודשים דצמבר, ינואר ופברואר מוצעות הזדמנויות מצוינות לטעום את טעמם האמתי של חיי העיר.

רומא של החורף היא הזדמנות לתפוס מחסה מפני הגשם או הצינה בבר השכונתי שבו קבוצות של אנשים זקנים שנשותיהם עודדו אותם לצאת מהבית, רכונים מעל לקלפי ה-scopa – משחק קלפים איטלקי – ותוכלו להרגיש כאילו הייתם חלק מהשכונה...

בעיר, שנראה כאילו קיימת בה איזו התנגדות גנטית לרשתות השיווק המפורסמות (שאפשר למצוא בערים אחרות כולל בישראל) – אתם מוזמנים לבקר בהמוני החנויות הקטנות או הסטודיואים של בעלי המלאכה שיספקו לכם חוויית קניות חג מרעננת ואישית כזו שמאפיינת את האסכולה הישנה.

החורף הוא גם זמן מעולה לחוויה תרבותית עשירה. עונת התיאטרון – Teatro dell’Opera נפתחת ומציעה קונצרטים ברמה עולמית ותערוכות אומנות מוצגות בגלריות ובמוזיאונים בעיר. תוכלו ליהנות מהכריסטמס המסורתי ברומא ולשוטט בין דוכני השוק העונתי הקיטשי בפיאצה נבונה (Piazza Navona) או לנצל את פריחת סצנות חג המולד בכנסיות העיר, כשהגדולה מכולם, מן הסתם, היא זו הנערכת בכיכר סנט פטרוס (St. Peter’s Square).

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות