חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

שי גולד – מומחה פינוי דירה

 

מעטים אנשי המקצוע בארץ ונותני השירות שמתייחסים לעבודתם וללקוחות שלהם ברצינות רבה כל כך כמו שי גולד – מומחה פינוי דירה. אך בסופו של דבר הרצינות משתלמת ושי נחשב היום לאיש המקצוע המנוסה ביותר בכל מה שקשור בפינוי דירות מכל סיבה שהיא, בין אם מדובר על דירה מוזנחת, עזובה, מירושה, מעיזבון, מאגרנות כפייתית או כל דירה אחרת שצריך לפנות את תכולתה.

 

 שי מייעץ לחברות הובלות ומביא מניסיונו הרב בפינוי דירות במצב לא שגרתי, מה שהופך אותו למומחה מספר אחד בישראל!. אם גם אתם צריכים שירותי פינוי דירה, שי גולד – מומחה פינוי דירה הוא האיש שלכם.

דרישות גבוהות מצוות העובדים

שי גולד – מומחה פינוי דירה מנהל צוות עובדים מיומן ומסור שעושה את עבודתו על הצד הטוב ביותר שי דורש מהעובדים שלו עמידה בזמנים, הופעה מכובדת ובעיקר עבודה רצינית ומקיפה. צוות העובדים של שי גולד – מומחה פינוי דירה הוא צוות שעובר הכשרות והשתלמויות בתחום, בעיקר כאלו שמלמדות איך לעבוד עם אוכלוסיות מיוחדות כדוגמת אגרן כפייתי שבשביל לקבל את שיתוף הפעולה שלו צריך לדעת להתייחס אליו בהתאם. צוות העובדים מיומן ומבצע את עבודתו בשקט על מנת לא להפריע לשכנים ולדיירי האזור. כך גם החנייה של רכב הפינוי שעומד כך שהוא לא חוסם אף אחד בכדי למנוע אי נוחות מתושבי הסביבה.

חפצים בתמורה לפינוי...

שי גולד – מומחה פינוי דירה מציע מספר מסלולי פינוי דירות. יש בכל דירה ספר לא מבוטל של חפצים אשר לבעל הדירה או קרוביו לא יהיה שימוש בהם, אך לעומת זאת לחברת הפינוי כן (חלק לשימושה וחלק היא תוכל למכור) כך, ניתן לבצע פינויים בחינם או בתשלום מופחת אל מול החפצים המפונים. מאידך, השיטה השנייה היא השיטה המסורתית, שי או מישהו מטעמו יגיע לדירה יעריך את העבודה ובהתאם יספק הצעת מחיר. הצעת המחיר יכולה לכלול שירותים נוספים כמו צביעה, הדברה, חיטוי וכדומה ויכולה להיות אך ורק של פינוי הדירה עצמו.

עבודה יסודית עד למוכנות מלאה!

שי גולד – מומחה פינוי דירה מקפיד על עבודה יסודית ובלתי מתפשרת. כל חפץ מקבל יעד פינוי וכל פינה בדירה מנוקה ביסודיות עד שהדירה חוזרת לצב בו ניתן לגור בה בכבוד. יש דירות שונות שניקיון לא מספיק להן בגלל רמת הזוהמה שהן הגיעו אליהן, ולכן שי גולד – מומחה פינוי דירה מציע גם שירותי הדברה, חיטוי, צביעה ושירותים נוספים כמו שיפוצים ואחרים. בסופו של דבר הדירה תהיה מוכנה למגורים וניתן יהיה לעשות בה שימוש ובמקרים מסויימים אף להעלות את ערכה והכל בזכות העבודה היסודית והמקצועית של שי גולד – מומחה פינוי דירה והצוות המיומן שלו.

אחסון הציוד

שי גולד – מומחה פינוי דירה מציע אם כן שירותי פינוי דירה לכל דירה באשר היא ובכל מצב שהוא.  בחלק מאותן דירות יש תכולה שניתן לעשות בה שימוש ובעל הבית או מי מטעמו לא רוצה למכור או למסור את אותם חפצים או ריהוט. בדיוק בשביל זה יש גולד – מומחה פינוי דירה מציע גם שירותי אחסון לחלק מאותם החפצים, כך שיש פתרון לכל בעיה ולכל דבר.

אם אתם מחפשים מומחה פינוי דירה, שי גולד הוא המוביל בישראל. הוא ייקח אתכם יד ביד ויסייע לכם להתמודד עם הבעיה, וידריך אתכם איך לעשות את זה נכון ובעיקר יפנה את הדירה המיועדת לפינוי בצורה מקצועית ומהירה.

פנו עוד היום וקבלו את כל המידע שאתם צריכים בשביל פינוי דירה מהיר על ידי שי גולד!

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות