חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אירועי סוף הקיץ

 

קיץ מודיעיני 2016 הגיע לסיומו, וחופשת הקיץ נסגרה עם מספר אירועים שמשכו אליהם קהל רב.

 

 ביום חמישי שעבר הגיעו יותר מאלף הורים וילדים לפארק בעמק האלה בכדי לצפות במופע של דוד חיים ובובו החייזר. כוכבי הילדים ביצעו מופע מוסיקלי ומצחיק שכלל שירים ומערכונים שסחפו אחריהם את כל הילדים, אשר הפגינו בקיאות רבה במילות השירים ובבדיחות.

כמו באירועים השכונתיים האחרים, גם בזה היו דוכני מזון, מתנפחים, ודוכני הפעלות, שהילדים נהנו מהם מאוד.

 

ביום שישי התקיימה קבלת השבת האחרונה לקיץ זה, בה הופיעה עינת חרוש עם ההצגה המוזיקלית "ככה נעשיתי שודד ים", ובמוצאי שבת הגיעו אלפי צופים לפארק ענבה לצפות במופע "לילות ענבה" האחרון. בהפקת הענק המיוחדת "ארצנו", בוצעו שירים ומחרוזות עבר מכל הזמנים לצד וידאו ארט ייחודי, הכולל בתוכו את הקליפים המקוריים של השירים וקטעים נוסטלגיים מעברה המוסיקלי המפואר של ארץ ישראל.

אלפי הצופים שמילאו את הכיסאות והדשא, ובהם ראש העיר, חיים ביבס, שרו ביחד עם הזמרים את השירים היפים והנוסטלגיים של ארץ ישראל. הלהקה והזמרים, גילן שחף וגלית זילבר, החזירו את הקהל לשנים היפות של המוסיקה הישראלית עם שירי כוורת, יהורם גאון, אריק איינשטיין, צביקה פיק, הלהקות הצבאיות, שלמה ארצי, רותי נבון, שירי אירוויזיון ועוד. עירית ענבי, שהנחתה את המופע, הקריאה בין השירים קטעי קישור, והתלמידים הצעירים של בית הספר הייצוגי לריקודים סלוניים של עמותת סחלבים "דאנס קונטיננטל", ליוו את השירים בריקודיהם. בהמשך המופע כבר מילאו את הרחבה צופים רבים שהצטרפו בריקודים.

 

והשבוע, ביום שני, חגגו הילדים את סיום החופש עם כוכבת הילדים רינת גבאי, מופע אשר חתם את אירועי קיץ 2016. יותר מאלף ילדים הגיעו עם הוריהם לפארק ענבה וצפו במופעה של כוכבת הילדים, בו אירחה גם את חברה יויו הרובוט. לאחר ברכות מפי ראש העיר, חיים ביבס, נהנו הילדים ממופע שמח ועליז שכלל ריקודים ושירים אהובים ומוכרים לכל.

 

ראש העיר, חיים ביבס: "חודשי הקיץ עברו כל כך מהר עם עשרות אירועים שונים לכל התושבים, החל משידורי משחקי היורו ומופעי ’לילות ענבה’ בפארק ענבה, הופעות של משה פרץ וכוכבי ילדים כמו רינת גבאי ומיכל ינאי, סרטי קולנוע, אירועים שכונתיים, פעילויות ספורט עירוניות וכמובן אירועים לנוער ובראשם מסיבת פתיחת הקיץ ומסיבת הרחוב, אליהן הגיעו אלפי תושבים שנהנו מאוד. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה ובעיקר לצוות אגף התרבות בראשות אלון שמידט וסגניתו סיגי חכמתי, לצוות אגף השרות בראשות יעקב כהן ומנהל מחלקת הביטחון שמוליק כהן ולמחלקת הנוער והצעירים בראשות לטם גל שעבדו לילות כימים כדי להפיק לתושבים אירועים ברמה גבוהה. כעת אנחנו כבר נמצאים בהכנות לקראת פסטיבל הקרקס המסורתי שיהיה בחול המועד סוכות עם עשרות מופעים והפתעות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות