חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

חוגגים אהבה בהיכל התרבות  

 

ט”ו באב, יום האהבה העברי, יצוין השנה ביום שישי 19.8.16 ובהיכל התרבות מתכננים עבור תושבי העיר ערב רומנטי במיוחד.

 

זה מתחיל במסיבה יצירתית בה אתם מציירים יחד את היצירות של האמנים הגדולים וממשיך בערב ג’אז מיוחד עם "להקת גא’ז 443".

אומרים שבשביל לחגוג אהבה לא צריך יום מיוחד ובכל זאת ט"ו באב מהווה הזדמנות נהדרת לבילויים רומנטיים עם בני ובנות הזוג. אם מתחשק לכם בילוי מיוחד שהוא קצת יותר מארוחה רומנטית לאור נרות, כדאי שתכירו מה מתכננים השנה בהיכל התרבות לחג האהבה.

ביום חמישי 18.18.16 בשעה 21:00 בגלריה של היכל התרבות יוכלו ליהנות המשתתפים ממסיבה יצירתית המשלבת ציור, מוסיקה, כוס יין והמון צחוק והנאה. בגלריה יחכו למשתתפים כן ציור, קנווס, מכחולים וצבעי אקריל ויחד בהדרכה של צעד אחר צעד ובאווירה קלילה יציירו יחד את היצירה "בר בשעות ערב" של הצייר ברנט לינצ’. הערב יפתח במצגת ציורים מפורסמים של זוגות לאורך ההיסטוריה. מיד לאחר מכן, כשברקע מוזיקה קצבית, ניגשים לעבודה. בהתחלה מציירים את מסגרת היצירה הכללית ולאט לאט נכנסים לפרטים הקטנים. בהמשך, באמצעות מכחולים ואביזרים ייחודיים משלבים את צבעי האקריל שמוסיפים חיים ומשלימים את היצירה. בסוף הבילוי החוויתי חוזרים המשתתפים עם ציור מקורי משלהם, אותו יוכלו לתלות ברחבי הבית.

עוד באותו היום, בשעה 21:30 יתקיים באמפי היכל התרבות מופע ג’אז רומנטי של להקת ג’אז 443 המקומית. הלקה בה חברים 7 מוזיקאים, רובם תושבי העיר, ייקחו את המשתתפים למסע מרתק בעקבות מוזיקת הג’אז על סגנונותיה השונים וישלבו מוזיקה לטיניות, בלוז, פאנק ועד ראפ. בערב ישלבו הנגנים שירי אהבה מוכרים, שיחד עם כוס יין שיקבלו המשתתפים בכניסה, יוסיפו לאווירה הרומנטית. לשני האירועים ניתן להשיג כרטיסים בקופות ההיכל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות