חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מעלים הילוך בטיפול בתחבורה הציבורית

 

המפקח הארצי על התחבורה והפיקוח במשרד התחבורה, ובן-סעדון, סיכמו על מסלול מהיר לטיפול בבעיות הביטולים, האיחורים והירידה ברמת השירות של חברת קווים במודיעין מכבים רעות, עוד סוכם על יציאה למכרז למוניות שירות

 

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, אילן יאיר בן סעדון, נועד ביום שני השבוע עם בכירי משרד התחבורה ובהם המפקח הארצי על התחבורה הציבורית ופניות הציבור, דוד יוסף, לפגישה דחופה בנושא הירידה ברמת השירות של חברת קווים, המורגשת ע״י תושבי מודיעין בחודשים האחרונים ולמתן מענה בתחום פעילותן של מוניות השירות.
לפגישה הצטרפו, חבר המועצה ושותף לסייעתו של בן סעדון דני ליכטמן, מנהל אגף השירות במודיעין, יעקב כהן, מנהל מרכז שירות לאזרח, יוסי לנמן ואיתי פלייסיג אחראי תחום בקרה במשרד התחבורה.
בפגישה פירט בן-סעדון את עשרות התלונות שהגיעו לידיו ולמוקד העירוני מתושבי העיר בשבועות האחרונים, ואת התרשמותו הבלתי אמצעית מרמת השירות של החברה. בן סעדון הרחיב על הבעיות הבוערות של ביטולי נסיעות, איחורים תכופים, דילוג ואי עצירה בתחנות, בעיות בקווי התלמידים ובקווי הלילה, תדירות האוטובוסים שירדה בקווים מסוימים ועוד. בן-סעדון דרש מענה לכל טענה ופתרון מידי של הבעיות, תוך שהוא מדגיש כי נועד לפני כשלושה שבועות עם הנהלת חברת "קווים" והתריע בפניהם על הירידה ברמת השירות של החברה, אולם בזמן שחלף, הורגש שיפור קל בשירות, לכן עתה הוא נחוש לפתור את הבעיות בדרגי המקצוע הבכירים של משרד התחבורה.

לאחר שעברו אחת לאחת על כל אחת מהבעיות, הוחלט על כינונו של מסלול מהיר לטיפול בבעיות התחבורה הציבורית בעיר וכי כל פנייה וכל תלונה תועבר את המפקח הארצי, מתוך כוונה שזה יפקח על רמת השירות והעמידה בתנאי המכרז –ובמידת הצורך יטיל על החברה סנקציות וקנסות. עוד סוכם כי תלונות של תושבי מודיעין יזכו לטיפול מידי וכי המשרד יפעיל בקרה מיוחדת על חברת קווים ופעילותה במודיעין.
סגן ראש העיר, אילן בן סעדון, הדגיש כי הוא נחוש לפתור את בעיית השירות של קווים לתושבי העיר.  ״למרות רצוני לפתור את בעיות השירות בדרך נעימה, למרות שהורגש שיפור בשירות אך הוא עדיין רחוק מלהשביע רצון.. "לצערי, מנהלי החברה לא הותירו לנו כל אפשרות אחרת. אני מתכוון לבדוק בעצמי את השינוי והשיפור ברמת השירות, מקווה שמנהלי קווים יתעשתו ושרמת השירות תמשיך ותשתפר ללא צורך בנקיטת סנקציות מצד משרד התחבורה".
בסיכום דבריו אמרא סגן ראש העיר: "אומנם חל שיפור בשירות שנותנת קווים, אך זה עוד לא משביע רצון. אני קורא לתושבים להמשיך ולהגיש תלונות למשרד התחבורה, שיועברו לטיפולו האישי של המפקח הארצי״ למפקח הארצי סגן ראש העיר אמר: "תמו ימי החסד של חברת ׳קווים׳. הגיע הזמן לנקיטת סנקציות על כל הפרת רישיון"
 
בן סעדון ס. ראש העיר עם דוד יוסף המפקח הארצי
 
המפקח על התחבורה דוד יוסף בתשובה: "נפעל ונעשה הכל, כדי שתושבי העיר יזכו לשירות לו הם זכאים, בהתאם לתנאי המכרז. אני מבקש לפנות למשרד התחבורה וליידע אותנו בכל בעיה".
בתוך כך, סוכם על יציאה למכרז להפעלתן של מוניות שירות, נוכח הקשיים שמתגלים במוניות השירות הנוכחיות. המפקח על התחבורה יוציא למכרז חדש את הפעלת המוניות במודיעין מכבים רעות.
יצוין כי לאור תלונות של תושבים על החלטת חברת קווים למקם את עמדת הרב קו במתם עינב, פעל לאחרונה בן סעדון שינוי במיקומה של עמדת הרב-קו, ממרכז עינב למיקום קרוב יותר באיזור הקראוונים (לשעבר יד שרה) בסמוך למבנה של מכבי האש, באופן שמתאים ונוח לתושבי העיר.  העמדה תתחיל לעבוד החל מ- 8/8/16 ותהיה פתוחה בימים א’-ה’ בשעות 13:00 -17:00 וביום שישי בשעות 8:00 - 12:00.

פתרון זה במתחם הקרוואנים הינו זמני, למשך למספר שבועות, עד שחברת קווים תכשיר מקום זמין ונגיש יותר במתחם הרכבת, פתרון עליו יו"ר עמותת פעול"ה ( הפועלים למען העיוורים), אלי שרוני, ואילן יאיר בן סעדון, עמלים ביחד עם חברת קווים ורכבת ישראל. בנוסף בשבוע הבא ב- 15/8/16 אמורה להתקיים פגישה עם שר התחבורה ישראל כץ.
בן-סעדון: "אני מחוייב לתושבים ואעשה ככל לאל ידי לעשות על מנת לקדם את האינטרסים של התושבים. בכוונתי לרתום גם את השר לדרישה שלנו לרמת תחבורה ציבורית אמינה ויעילה ובעיקר זמינה".

בתמונה: בן סעדון, דוד יוסף, דני ליכטמן ואיתי פלייסיג

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות