חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 29 ביולי עד 4 באוגוסט

 

התחזית השבועית של חוה מזר לשבוע התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 29 ביולי עד 4 באוגוסט

 

 טלה

ראש החודש ביום שלישי עשוי לייצר אנרגיה מואצת, שתקבל את ביטויה גם בהמשך החודש, אבל לשם כך יש למצוא את האיזון ולתעל את האנרגיה לכיוון מפרה ובונה. גם בדברים שגרתיים צריך להשקיע מאמץ רב מתמיד, להתכונן אליהם ולתכנן אותם. מיקום כוכבכם מארס בקשת, החל מיום רביעי עד ה- 27 בספטמבר עשוי להגביר ענייני חו"ל ונסיעות. ענייני רגשות, יצירה וסקס עשויים להיות מודגשים.

 

שור

ראש חודש ביום שלישי-רביעי, ומיקום ונוס (כוכבכם) במזל אריה עד ה- 6 באוגוסט, מדגיש ענייני בית ומשפחה. זהו זמן מתאים להרבה קרבה ומגע, אבל גם לחשיבה נוספת לפני שנותנים לרגש להשתלט. התחום הרגשי אינטנסיבי וסוחף עמו ממד עוצמתי של תשוקה, אך עמוס וכוחני מצד שני. לכן יש למצוא בסיס בריא וחזק יותר לקשרים המתהווים, עסקיים ורגשיים כאחד.

 

תאומים

ראש חודש במזל אריה (בשלישי-רביעי) מעיד על יצירתיות והשראה, ואלה מעניקים לדינאמיים שביניכם אנרגיה של עשייה ומימוש. השבוע מדגיש חיבורים תקשורתיים ורומנטיים שמחייבים השקעת זמן ומאמץ. עם זאת, היו ערים לסביבתכם. לצד מציאות מתישה, ישנה השפעה קלילה, תקשורתית, וסימפטית, אך כזו שמחייבת גם ערנות בשל הנטייה בגישה צורמת ותוקפנית.

 

סרטן

אתם נמצאים בחודש שבו עניינים המתקשרים לפעלתנות ולעשייה, ידרשו מכם השקעה רבה. ענייני כספים והשקעות עשויים להדגיש את ירח חדש בימים שלישי-רביעי. כדי שתעברו את התקופה ללא נזקים, כדאי שתדעו מה הן נקודות החולשה שלכם. אפשר, רצוי וכדאי להתחבר לצדדים היותר רכים ורגשיים שלנו. הפעילו גם את ההיגיון והימנעו מהנטייה להשקעה מורכבת ואשלייתית. 

 

אריה

הירח החדש במזלכם (בשלישי-רביעי) מאפשר אופציות לבנייה והתחדשות. האריה חייב לבטא את הייחוד שלו כדי לבסס את אישיותו העצמאית. המפתח להצלחה הוא יצירת הרושם הנכון והיכולת להרכיב רשימה מסודרת של מטרות. מארס בקשת (עד 27 בספטמבר) עשוי לייצר ביטוי יצירתי, שיגביר את החושניות ואת הצורך לחוש דברים באופן פיזי ודרמטי. המישור הסקסי מקבל דגש.

 

בתולה

האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימים שלישי-רביעי, אך אתם מתחזקים בהמשך. מיקום כוכב ונוס במזלכם בתוך מספר ימים עשוי לספק לכם ריגושים, בזכות יחסי הגומלין שלו עם כוכב פלוטו, שיהווה בנוסף גם מתכון חשוב להצלחת מיזם חשוב בחייכם. אל תחששו לשלב חזון, אידיאל והעזה. עשייה רצינית וממוקדת עשויה לסייע לכם. עם זאת, הימנעו מקשר מורכב וחלקלק.

 

מאזניים

אתם חשים בצורך בגירויים ובצורך לשינוי. ראש חודש (בשלישי-רביעי) עשוי להיטיב עימכם. מצב רוחכם ישתפר ותרגישו צורך לצאת, לפגוש אנשים ולהתאוורר. היו גלויים ותקשורתיים והפגינו רצון טוב. המשך השבוע מעיד או סוחף לאנרגיה דואלית. לתחושות אלו נלווה גם סף גירוי גבוה, דבר שעלול להגביר רגישות יתר ופגיעות ולגרור ביקורתיות. זהירות מקשר אידיאליסטי, אובססיבי וכפייתי.

  

עקרב

אתם שאפתנים מאוד, המטרות שלכם בחיים ברורות ואתם נחושים לממשן. רבים מכם נפעמים מכוחם וזקוקים מאוד להכרה. כרגע אתם מרוכזים בענייני קריירה, ולצורך זה מרבים בנסיעות או פעילים אינטנסיבית ברמה התקשורתית. על אף המתח, אתם מצליחים לקדם את עצמכם בצורה מרשימה. צפוי מפגש שתהיה בו תחושת גורליות וכימייה מיידית ומיוחדת.

 

קשת

לרבים מכם יש תוכניות מגירה וציפיות גדולות וחודש שדורש פתיחות והעזה. ראש חודש (בשלישי-רביעי) ישפיע עליכם אנרגטית. ענייני תקשורת ונסיעות, כמו גם פרויקט קוסמופוליטי חובק עולם תופסים תאוצה. אתם בתקופה שמאפשרת צמיחה והתפתחות. למרות שאתם כביכול בתנופה יותר דינמית, כמעט סוערת, מוטב להיות ממוקדים אך זהירים, זכרו כי המפתח להתייחסות צריך להיות ענייני ומעשי.

 

גדי

אתם נחושים להגיע להכרה, ואף עושים זאת על ידי השקעת מרץ מבוקר והחלטי. זה הזמן לצאת מהקליפה השמרנית שלכם ולהתיידד עם היקום סביבכם. מומלץ לקיים שיחות טרנס-אטלנטיות וגם התכתבויות באמצעות האינטרנט. אנשים או המערכת הקוסמית ישדרו מסר של התחדשות, שצופן בתוכו מגעים עם גורמים (בארץ או בחו"ל) שישאו תפנית מאתגרת, ייתכן פיננסית.

 

דלי

מולד הירח מול מזלכם (בשלישי-רביעי) מדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. ביחסים הבין-אישיים אנשים מעריכים את הקשיים האישיים בצורה לא אובייקטיבית ולפעמים בלתי צודקת. חשוב להיות מאוזנים ולפרק מתחים על ידי התארגנות מעשית. אתם לעיתים לא רגועים, וקיימת נטייה להיכנס לנושא יחסים ועימותים ורגישויות יתר. לכן חשוב להתמודד עם מערכת הערכים שלנו, ולדעת לוותר ולהתפשר כשצריך.

 

דגים

ראש חודש (בשלישי-רביעי) עשוי להעיד על אנרגיות נמוכות, אך אתם מתחזקים בהמשך השבוע. זוהי תקופה שדורשת דמיון והשראה. יש בכם כמיהה לחוות את הרגש בעוצמות גדולות, אבל יש צורך בחשיבה נוספת לפני שתתנו לרגש להכתיב מהלכים, זאת כדי לא להקשות על מערכת היחסים שבה אתם מעורבים. אל תיסחפו אחר מילים יפות –  כשההתפכחות תגיע, יגיע גם שיברון הלב.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות