חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

שני ספורטיבי יצא לדרך

 

ביום שני האחרון יצא לדרך באופן רשמי המיזם העירוני והקיצי, שני ספורטיבי ועשרות מתושבי העיר לקחו חלק בפעילויות ונהנו מארבעה מתחמי פעילות ספורטיבית שהתקיימו במקביל בארבעה פארקים ברחבי העיר.

 

בשעה 20:00 החלה העבודה במתחמים השונים: מסיבת זומבה מקפיצה התקיימה ברחבת הירידים בעמק החולה בהדרכתם של אורית חוג’ה, ליאל אסרף ותומר דפני, ומשכה אליה עשרות תושבים שהגיעו לרקוד ולחזק את שרירי הגוף והיציבה לצלילי מוזיקה לטינית סוחפת. אימון הרצועות הפונקציונאלי שהתקיים בפארק החרגול בעמק בית שאן משך אליו תושבים רבים, צעירים ומבוגרים כאחד, שחלקם אף הגיעו עם הרצועות הפרטיות שלהם מהבית והצטרפו לפעילות המודרכת עם עטרה דפני ויחד ביצעו אימון לחיזוק שרירי הליבה. אימון מיוחד וחדשני על גלשן המדמה גלישה בים נערך במתחם ה- surf set עם מוטי בן-אברהם.

המשתתפים הגיעו לחזק את היציבה הגמישות והקואורדינציה באימון מיוחד והוכיחו שאפשר לעשות כושר גם בצורה המגניבה ביותר. אימון  "דראמס אלייב" סוחף נערך באמפי עמק האלה בהשתתפות עשרות תושבים שהגיעו לתופף בקצב על כדורי פיטבול ענקיים. לאור הביקוש שנצפה מראש, במתחם זה החלה הפעילות כבר בשעה 19:00 כאשר בשעה הראשונה נערך אימון להורים וילדים ובשעה 20:00 אימון למבוגרים. בשתי הקבוצות המשתתפים סיכמו את החוויה כמהנה במיוחד. באגף הספורט בעמותת סחלבים, שמרכזים את הפעילות, ציינו בגאווה שההשתתפות הרבה ביום שני האחרון מהווה יריית פתיחה מוצלחת של המיזם הספורטיבי  ומזמינים את תושבי העיר להצטרף לפעילויות השונות שיתקיימו בכל יום שני לאורך חודשי הקיץ.

חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "בעקבות ההצלחה של השנה שעברה, הגדלנו את הפרויקט של שני ספורטיבי לארבעה מתחמים, והיקף האנשים שהשתתפו גדל בהתאם. מתחם הדראמס אלייב החדש זכה להצלחה גדולה, כמו גם השיעור המקדים שלו המיועד לילדים ולכל המשפחה. מטרת הפרויקט היא ליצור מסגרת ספורטיבית עממית, ללא תשלום לכל תושבי העיר. אני מזמין את כולם לבוא ולקחת חלק בפעילות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות