חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מנהיגי העתיד נפגשו עם ראש העיר

 

בשבוע שעבר נערך המפגש המסכם של פורום ”נוער מוביל נוער”, מפגש שסגר את שנת הפעילות הראשונה והמוצלחת של הפורום. 

 

בפורום זה חברים בני נוער רכזים ומובילים בתנועות וארגוני הנוער, בקבוצות שונות ובמועצות התלמידים הבית ספריות. מטרת הפורום היא לתת לבני הנוער, שמטבעם בתפקידים מנהיגותיים, כלים שיתרמו להם להנהיג ושיקדמו אותם הלאה. באמצעות הפורום נפגשים הנערים והנערות עם בני נוער שחולקים איתם את תחום המנהיגות, וכמוהם מתמודדים עם אותם אתגרים.

 

במפגש המסכם נפגשו כ-30 מחברי פורום "נוער מוביל נוער" עם ראש העיר, חיים ביבס. המפגש, שנכח בו גם חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער והצעירים, אלעד שמעונוביץ, נפתח כאשר ביבס סיפר להם על עברו, על מפגשו הראשון עם השירות הציבורי, על מקרים בהם הוביל והנהיג אחרים וכיצד בחר לעשות זאת ועל עבודתו הציבורית כיום וכיצד בא לידי ביטוי בה ערך המנהיגות. לאחר מכן ניתנה למשתתפים הזדמנות לשאול אותו שאלות.

בהמשך עברו הנוכחים סדנה, שהועברה על ידי מנהלת מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים, לטם גל, שעסקה בסיום תפקיד מרכזי בארגון מסוים, בהמשכיות פעילות הארגון ובמעבר למקום חדש, שם אינך ממלא תפקיד ראשי, דבר שמסיימי י"ב רבים מתמודדים איתו בעת תחילת שירותם.

 

את הפורום מובילה מועצת הנוער העירונית, שבוחרת את תכני המפגשים ומארגנת אותם, בתמיכת מחלקת הנוער והצעירים. רוב משתתפי הפורום הם בכתה י"ב, אך יש גם בני נוער בכיתות נמוכות יותר שמובילים וימשיכו להוביל את ארגוניהם. במהלך השנה התכנס הפורום שלוש פעמים, כאשר בעקבות התגובות החיוביות מצד בני הנוער, גם בשנה הבאה יתקיים פורום "נוער מוביל נוער", במתכונת משודרגת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות