חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

4 פעמים ביום: חרדים השליכו אבנים על מכבי האש

 

ושוב התמונה חוזרת. צוותי מכבי האש מגיעים לכבות שריפה סמוך לכפר אורנים, וחרדים ממודיעין עלית השכנה משליכים אבנים על צוותי הכיבוי היום בלבד זה קרה 4 פעמים.  במכבי האש מבקשים מהמשטרה למצות את הדין עם האחראים. 

 

בפעם הראשונה, פנו מכבי האש בבקשה לתושבים לסייע ולמנוע ממשליכי האבנים על מכבי האש שהגיעו לכבות שריפות שפרצו בשטח הסמוך לכפר אורנים. בפעם השניה שוב ניסו לפנות אל ליבם של התושבים החרדים, אבל דבר לא עזר. היום שוב זה קרה  4 פעמים.

הודעת דובר כיבוי האש: כמו בתקופה האחרונה פעלו לוחמי האש במספר הצתות ביער בין מודיעין עלית לכפר הארנים, גם היום נתקלו לוחמי האש בתופעת זריקת אבנים לעבר ציוותי הכיבוי, אנו רואים בחומרה מעשים מבישים אלו שפוגעים בעבודתם של לוחמי האש.

מפקד תחנת מתתיהו רשף גיא בן יהודה:
"היום בלבד הוזנקנו ארבע פעמים לאירועי שריפה שונים ביער בין שכונת גרין פארק לכפר הארנים, כמו בתקופה האחרונה נזרקו אבנים לעבר כוחות הכיבוי, למרות זאת נמשיך בפעולות להצלת חיים ורכוש ונעמוד לרשות האוכלוסייה בכל זמן שנתבקש לכך ובמקביל אנו פועלים מול גורמי המשטרה כדי למצות את הדין עם האחראים למעשים אלו , בנוסף לשיתוף פעולה מול גורמים בקהילה כדי למנוע הישנות תופעה זו".

 

ניסרו את העמוד וזה הצית שריפה
בצומת שילת הגיעו עובדי כדי לנסר את עמוד לוח הזמנים של האוטובוסים, אלא שהניסור שנעשה עם דיסק גרם לשריפה לא קטנה. גם כאן הגיעו צוותי כיבוי האש וכיבו את השריפה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות