חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מודיעין מציגה: מחאה ללא מוחים

 

מחאת מחירי הקייטנות מתקיימת בימים אלו ברחבי הארץ. אתמול היה זה תורה של מודיעין להפגין אולם ההורים נותרו בבית עם המזגן. יו”ר הנהגת ההורים אמציה דויטש: ”ההורים חושבים שהחיים מתנהלים ברשתות החברתיות בלבד”

 

קומץ קטנטן של תושבים, בליווי מספר ילדים הפגינו אמש מול תחנת רכבת מרכז במחאה על מחירי הקייטנות. רוב הציבור במודיעין נותר אדיש ולא יצא לרחובות למרות קריאת הנהגת ההורים לעשות זאת ולהצטרף למאבק.

מחאת ההורים מכוונת נגד המחיר הגבוה של הקייטנות ואי העברת כספים ממשרד החינוך לרשות המונעת את הרחבת הקייטנות המסובסדות לתלמידי כיתות ג’ ו-ד’. ההורים דורשים ממשרד החינוך להעביר את הכספים לקייטנות הנקראות "בית ספר של החופש הגדול" גם עבור תלמידי גני הילדים וכיתות ג’-ה’.

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אמציה דויטש, אמר לנו כי: "אם הכסף שהובטח ממשרד החינוך יגיע תיפתר כל הבעיה. המצב כרגע הוא שהכסף הלך למקום אחר למרות שהוא כסף שלנו שהועבר ממשרד האוצר למשרד החינוך עבור המטרה הזו. לא יתכן ששר חינוך חדש נכנס לתפקיד ומבטל כל מה שהחליט קודמו. ההורים נערכים מראש מבחינה תקציבית, זה לא סכום מבוטל ולא יתכן שהשר ישנה וימנע מאתנו תכנון כספי לגבי הילדים. גם ראש העיר חיים ביבס המכהן כיו"ר השלטון המקומי נמצא אתנו במאבק הצודק הזה".

עדי מן, יו"ר ועד הגנים וחברה בהנהגת ההורים מסבירה כי ההורים דורשים להוריד את מחירי הקייטנות ל -1,000 שקל ליום מלא עד שעה 16:30, במקום עלות של 2035 שקלים כפי שנקבע. ולחצי יום זה אמור לעלות עד 450 שקל ולא יותר. אנו דורשים מהמדינה בכלל וממשרדי האוצר והחינוך לקחת אחריות על הנושא", אומרת מן ומוסיפה: "ראש העיר חיים ביבס הוזיל את מחיר הקייטנות, וגם המליץ לראשי ערים אחרים לעשות כך, אך זה לא מספיק, חייבים גם את סבסוד משרד החינוך כפי שהובטח".

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות