חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

העירייה תקים בית ספר חדש בשכונת הכרמים

 

פחות מחודש לסיום שנת הלימודים תשע”ו, אבל במינהל החינוך של עיריית מודיעין מכבים רעות נמצאים בישורת האחרונה לקראת תחילת שנת הלימודים תשע”ז.

 

 השבוע עדכנה העירייה כי בספטמבר יוקם בעיר בית ספר יסודי ממלכתי חדש בשכונת הכרמים, המיועד לילדי השכונה ושמו "שיבולים". המבנה הקבוע של בית הספר יהיה בין הרחובות הלוח העברי וניסן.

בית הספר, שיתארח השנה במבנה החדש שבמתחם בית ספר יזמ"ה, יהיה בית ספר צומח, אשר מידי שנה תתווסף אליו שכבה חדשה. על פי תכנית זו, בשנת תשע"ז ייפתחו בבית הספר שתי כיתות א’.

בעירייה ציינו כי ההחלטה על הקמת בית הספר נעשתה לאור המשך הגידול של השכונה ובהתאם לנתוני הרישום בעיר בכלל ובשכונת הכרמים בפרט, כאשר בתי הספר בהם לומדים תלמידי השכונה עד היום הם בית ספר "האלה", בית החינוך "הכרמים" וכעת ילמדו ילדי השכונה גם בבית הספר הצומח החדש, ששמו יהיה "שיבולים".

בית הספר החדש יתארח, כאמור, בשנה הקרובה במבנה החדש הנבנה בימים אלה במתחם יזמ"ה, שברחוב אייר בשכונה. במקביל, בימים אלה נשלמות העבודות להקמת בית הספר לחינוך מיוחד, שאף הוא יהיה בשכונת הכרמים. בשכונת אבני חן נמצאות העבודות להשלמת השלב השלישי של תיכון עירוני ה’ לקראת סיום.

עוד עדכנו השבוע בעירייה כי הגן המשולב הממלכתי, גן צליל, הנמצא כיום ברחוב אבני החושן  יעבור לאחד ממתחמי גני החובה שנמצאים בשכונה, כאשר במבנה הנוכחי של הגן ייפתח גן קדם חובה ממלכתי.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי: "ההערכות לשנת הלימודים תשע"ז נעשית מתוך ראייה רב שנתית ולאחר בחינת הנתונים של ההתפתחות הדמוגרפית הצפויה בשנים הקרובות. שכונת הכרמים התברכה באוכלוסייה צעירה ובילדים רבים. כתוצאה מכך, פתחנו לפני מספר שנים את בית ספר "כרמים" וכעת אנו פותחים את בית הספר היסודי השלישי בשכונה. כפי שעשינו עם שני בתי הספר הקדומים, נשקיע את כל הדרוש על מנת לייצר בית ספר איכותי שייתן את המענה הטוב ביותר לילדינו."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות