חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית:  29 באפריל – 5 במאי 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: תחזית שבועית:  29 באפריל – 5 במאי 2016

 

                           תחזית שבועית:  29 באפריל – 5 במאי 2016

טלה

מיקום הכוכבים במזל שור (בית הכספים שלכם) עשוי עכשיו להעיד כי נושאים כספיים תופסים את תשומת לבכם. שימו לב: דברים עשויים להשתנות, שכן אי אפשר בימים אלה להסתמך על ראייה נכונה ואחראית. במחצית הראשונה של השבוע: אלרגיות ותופעות לוואי הנובעות ממתח נפשי ומשחיקה עלולות להופיע אצל מי שנוטים לכך. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושימרו על דיסקרטיות.

 

שור

המחצית הראשונה של השבוע עשויה לייצר פעילות חברתית ויצירתית, עשייה וליוזמה. כוכב פלוטו, בהיבט מרשים לשמש במזלכם, נותן תחושה של התחדשות ואפשרות לגדילה רוחנית ורציונלית כאחד, תהליך המסמל כיוון חזק ודרמטי, שבו קיימת אפשרות של הרס לטובת בנייה של אתגר חדש. האנרגיות עשויות להיות נמוכות לקראת ימים רביעי-חמישי, אך אתם מתחזקים בימים שלאחריו.

 

תאומים

ימי תחילת השבוע עשויים להעיד על השקט שלפני הסערה, לכן כדאי לכם לשמור על סודיות, וגם על הכוחות שלכם. בלבול וחוסר ארגון עלולים לגרור תקלות, וכדאי שתנסו לוודא דברים מראש ולא תסמכו על כך שהכל יתנהל כמתוכנן. ביחסיכם עם אנשים, הבהרת כוונותיכם עשויה למנוע אי-הבנות. במחצית השנייה של השבוע: מומלץ לעסוק בפעילות שתטען אתכם באנרגיה. הצורך לשתף פעולה יבוא לידי ביטוי.

 

סרטן

כמו תמיד, אתם זקוקים לשייכות, לקביעות ולביטחון. תחושו עצמאיים יותר ושופעים חיוניות, אבל לכמה מכם הפתיל קצר והתגובות בהתאם. השקיעו בעצמכם, בבני המשפחה, או ביחסים עם האנשים שאתם חפצים ביקרם. הקדישו זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע. הזדמנויות חדשות שיעלו על הפרק יהיו תלויות ברמת הפתיחות שלכם. הירח החדש בתוך שבוע עשוי להיטיב עימכם.

 

אריה

הצורך לעמוד בלוח זמנים ולגלות משמעת ואחריות בולטים עכשיו. לשם כך יש להשקיע עבודה אחראית ורצינית בכל מה שרוצים שיהיה חזק ויציב. המחצית הראשונה של השבוע: עשויה  להעמיס מטלות ודאגות כתוצאה ממצוקות. שימו לב ליחסי אנוש. קשר שבו אתם מעורבים עלול להיות טעון מאוד, לכן מומלץ לשלוט בתגובותיכם. השתדלו לא להגיע למצב של עימות והימנעו מפרובוקציות מכוונות.

 

בתולה

מפגשים ונסיעות יהפכו לחוויות שמהן תוכלו להפיק תועלת רבה. כך תכירו אנשים חדשים, תיצרו קשרים חשובים ותתוודעו לנושא שמשמעותו ניקיון וטיהור השטח לקראת צמיחה חדשה. כוכב ונוס מגביר את הכריזמה שלכם ומייצר תקשורת מבורכת. ענייני נסיעות וקשרים עם חו"ל עשויים להיות מודגשים. מנגד, כוכבכם מרקורי בנסיגה עשוי לסחוף למריבות ולהעיד על עיכובים ודחיות.

  

מאזניים

במחצית הראשונה של השבוע אתם חשים חוסר ודאות ומתלבטים בקשר לעתיד, כל אלה עשויים לתרום לדכדוך מסוים שבו אתם שרויים. הנטייה לפסימיות אינה עוזרת לכם למצוא את הפתרונות הנכונים, ולכן אתם זקוקים להאטה בקצב הפעילות, להרפיה ולהירגעות. בעוד כשבוע-שבועיים, יתחילו הדברים להתבהר ותגלו שהמצב טוב יותר מכפי שנראה כרגע. סבלנות היא מילת המפתח.

 

עקרב

התקופה עשויה להדגיש מערכות יחסים מחוץ או מבית, רשויות וסמכויות. השבוע מושפעת מאנרגיה שעשויה להגביר את הסיכון למצבים של כפייה וכוחנות. ייתכן שבתוך שבוע תעמדו בפני הצורך לקבל החלטה הקשורה למערכת יחסים או שותפות עסקית. כדאי שתמתינו זמן מה לפני שתגבשו עמדה, זאת בשל מצב נסיגות הכוכבים מרקורי ומרס עד תחילת חודש יוני.

 

קשת

בתקופה זו אתם מרגישים היטב את עולו של סטורן. מיקומו בקשת בצמידות לכוכב מארס עשוי לסחוף לכעסים ותסכול. במחצית הראשונה של השבוע: רגישותכם גבוהה מתמיד, אתם נוטים לדאגה ולאי-שקט וחווים קושי בהעלאת המוטיבציה. אלה עתידים להשפיע על מצב הרוח שלכם. לקראת המחצית השנייה של השבוע: מיקום הירח בטלה: אתם מתחזקים, ונוטים לצאת מהסגירות שלכם.

 

גדי

כוכב פלוטו בגדי נותן תחושה של התחדשות ואפשרות לגדילה רוחנית ורציונלית כאחד, תהליך המסמל כיוון חזק ודרמטי, בו קיימת אפשרות של הרס לטובת בנייה של אתגר מהסוג שעשוי לפנות את הדרך למשהו שיעניק לכם הישגיות והכרה. מנגד, שימו לב! קנאה ותככנות עלולים להעסיק את האנשים סביבכם. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושימרו על דיסקרטיות.

 

דלי

ענייני משפחה, בית וקריירה מאפיינים את החודש הקרוב. אלה דורשים גיבוש עצמאות והפגנת יכולת אלתור ותושייה. אתם מתייחסים לכל דבר באופן אישי ורואים בכל תגובה מסביב משהו המופנה אליכם. הקפידו על תקשורת ברורה ומדויקת ושמרו על אנרגיה מאוזנת. המחצית הראשונה של השבוע עשויה לסחוף לחוסר אמינות בענייני כספים ועסקים. לא הכל גלוי וברור על פני השטח. 

 

דגים

נסיגות שני כוכבים

השבוע ומיקום הירח במזלכם במהלך המחצית הראשונה של השבוע עשויה להעיד כי מורכבות הכוכבים מעידה כי עליכם לקחת אחריות על חייכם. שימו לב: חוסר הבהירות פוגע בשיפוט שלכם והאשליה והבלבול מטעים. נקטו בגישה שכלתנית ורציונלית לגבי מהלכים עתידיים ובדקו עד כמה תוכניות הן אכן מעשיות. ענייני כספים עולים על הפרק לקראת המחצית השנייה של השבוע.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות ©

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות