חיפוש

 

 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

ילדים כקורבן / אימון אישי

 

יש משפחות לכאורה נראות שלמות אבא אמא ילדים שמתנהלים בצורה רגילה. לעיתים יתברר בבית פנימה המשפחה שסועה , ההורים רבים מציגים מופע אימה לילדים מלווה  בצעקות ,אלימות מילולית ואיומים להתגרש .

 

מתאמנים שחוו זאת בילדותם העידו שהמריבות גרמו להם להסתגר בחדרם מכווצים מפחד, חלקם ייחל  לפרידת ההורים..

מחוץ לבית העידו אחדים "ההורים התנהגו לגמרי אחרת" לא פעם שמענו  "יש לכם הורים מקסימים" הפער העצים את הקונפליקט שחשו כלפי ההורים ",אף אחד לא ידע מה חווינו באמת. חמור מכך יש הורים שמבקשים מאחד מילדיהם שיתפוס צד ויעזור להם במלחמתם בהורה השני, הנפש העדינה והרכה  בבת אחת נאטמת הרגש מודחק ומפתחים איבה להורה הנגדי.

הילדים שרואים ושומעים גדלים באווירה קשה ,ללא הגנה וכלים הם סופגים את מרבית הפגיעהחלקם הופכים לבודדים מתקשים לרכוש חברים  נמנעים מלארח בביתם והריחוק לא פעם נוצר גם  בין האחים כל אחד ספון בפינתו ומתמודד עם כאבו לבד.

באבחונים הגרפולוגים מגלה שרובם הופכים לאנשים מופנמים ,חלקם מתקשים לתקשר בחברה.מאפיין נוסף הוא דימוי עצמי נמוך עם פחד  מאינטימיות הם מתקשים  להאמין שהם יכולים ליצור זוגיות שונה ממה שחוו בילדותם.

ילד הגדל עם אוירה קשה בבית בנעוריו הוא יחפש מזור לכאביו הפורקן יגיע לעיתים בהשתייכות  לחברה בלתי הולמת הפרזה בשתייה ,עישון סמים אך גם יהיו שייפנו ללימודים ויצטיינו אך לעיתים יאבדו משמחת חיים.הילדים הופכים להיות הקורבן האמיתי לחוסר מודעות ההורים למעשיהם והם בוודאי יזדקקו לעזרה מבחוץ ולאורך שנים.

אבחון גרפולוגי

אלונה (42) חווה מצוקה בביתה ומבקשת ללמוד ולחזק את עצמה כדי לעשות שינוי.

אלונה יקרה , הינך רגישה עם חוסר שקט ותסיסה פנימית הינך מתקשה לקבל החלטה כי את מתקשה לוותר על אופציות אחרות ואת רוצה הכל.את זריזה עם יכולת אלתור ותמרון.

הינך זקוקה לשינוי אך אינך עקבית עם צורך בתוצאות כאן ועכשיו, את זקוקה לתהליך שיעזור לך להיות מודעת ליכולותייך לתכנן את צעדייך  עם ליווי מקצועי שיעצים אותך  לבצע את מה שאת רוצה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות