חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סיור ליקוט למשפחות בגבעות סביב

 

בעונה זו, בעקבות הגשמים ששטפו את האזור, הגבעות סביב החווה האקולוגית ”חווה ואדם” נצבעו בירוק ומזמינות מטיילים לאזור. בחווה ניצלו את ההזדמנות והכינו סיור הכולל ליקוט צמחי בר ובישולי שדה על מדורה.

 

החווה מקיימת סיורי ליקוט מזה שנים רבות כאשר השנה זו הפעם הראשונה שהפעילות מתבצעת יחד עם עיריית מודיעין מכבים רעות. משפחות העיר מוזמנות להצטרף לסיור ולהכיר מקרוב את הצמחייה ואת בעלי החיים הנמצאים כאן, קרוב לבית, ללמוד מה מותר לאכול, מה טעים בתה ואילו צמחי מרפא ניתן למצוא בעונה זו של השנה. כחלק מהסיור תודלק מדורה, יוכן תה צמחים ויאפו פיתות שתתובלנה בתבלינים שיקטפו.

הסיור, שמתאים לכל המשפחה, ייצא משער "חווה ואדם" ויתקיים ביום שישי 26.2.2016 בין השעות 15:30-12:30. את הקבוצה יקבלו מדריכי החווה המנוסים, שבקיאים ועתירי ניסיון בצמחי ארץ ישראל ובמגוון בעלי החיים, שמתגוררים בגבעות סביב החווה. העלות למשתתף הינה 20 שקלים ולמשפחה 50 שקלים. מספר המקומות מוגבל. מהעירייה ומ"חווה ואדם" נמסר כי הזמנת כרטיסים באמצעות המוקד העירוני בטלפון 106/ 08-9726020. להכוונת הגעה למקום, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט: www.havaveadam.org.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות