חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נפתח לתנועה מלאה המסלול הצפוני של שדרות מנחם בגין

 

עיריית מודיעין מכים רעות עדכנה השבוע כי נפתח לתנועה מלאה המסלול הצפוני של שדרות מנחם בגין. כידוע, שדרות מנחם בגין מקשרות בין שדרות החשמונאים לדרך יאיר פרג

 

עיריית מודיעין מכים רעות עדכנה השבוע כי נפתח לתנועה מלאה המסלול הצפוני של שדרות מנחם בגין. כידוע, שדרות מנחם בגין מקשרות בין שדרות החשמונאים לדרך יאיר פרג וקיימים בה שני מסלולי נסיעה, מסלול דרומי, הסמוך לגבעות הדרומיות, ומסלול צפוני, הסמוך לבתי התושבים. השבוע, עם סיום העבודות הגאומטריות בכביש והסדרת נתיבי חניה למשתמשי הספורטק, נפתח לתנועה קטע הכביש המחבר בין שדרות מנחם בגין בחלקו הצפוני ובין רחוב אסתר המלכה. קטע זה מצטרף לקטע הכביש הקיים ולמעשה מאפשר נסיעה רציפה במסלול הצפוני. בשונה מהמסלול הדרומי, הדו סטרי, בו מהירות הנסיעה המותרת היא 70 קמ"ש, המסלול הצפוני יהיה חד סטרי ויאפשר תנועה ממזרח למערב. כמו כן, מהירות הנסיעה המותרת בנתיב זה תהיה 50 קמ"ש בלבד, זאת בשל קרבתו לבתי התושבים. בנוסף, בקטע זה של הכביש לא תותר כניסה למשאיות שמשקלן הוא מעל 4 טון. מהעירייה נמסר כי הנוסעים מתבקשים לנסוע בזהירות בהתאם להסדרי התנועה החדשים.

כמו כן, בעירייה עדכנו כי כחלק מתוכנית העבודה הרב שנתית למיתון התנועה בכבישי העיר, מתכננת העירייה להקים שני מעגלי תנועה בשני הצדדים של חוצה העמק המפגיש בין שדרות מנחם בגין ורחוב אסתר המלכה. מטרת הקמת שני מעגלי התנועה בשדרות מנחם בגין היא למתן את התנועה על כביש זה ובכך להגביר את בטיחות הנסיעה בכביש זה. בנוסף, במסגרת התוכנית יותקנו במהלך הימים הקרובים שלושה עשר פסי האטה במספר אתרים ברחבי העיר. בשכונת הכרמים יותקנו פסי האטה ברחוב כסלו סמוך למתחם גני הילדים כליל וכנרת וברחוב טבת בסמוך למעון היום של ויצ"ו. מטרת פסי האטה הנמצאים ברחובות המקבילים זה לזה וסמוכים למעבר ציבורי בין אותם רחובות היא למתן את התנועה בקטעים אלה ובכך לאפשר חצייה בטוחה יותר של הכביש.

ברחוב עמק בית שאן יותקן פס האטה בסמוך לבית הספר הדמוקרטי במטרה להגביר את הבטיחות, ברחוב כליל החורש בו אירעו מספר תאונות בשנים האחרונות, יותקנו שני פסי האטה נוספים. פסי האטה נוספים יותקנו גם ברחוב עמק האלה, פס האטה אחד יותקן לנוסעים ממזרח למערב לפני הפנייה לרחוב הלוח העברי. פס האטה שני יותקן בצידו האחר של עמק האלה לנוסעים ממערב למזרח והוא יהיה לפני הפנייה לרחוב יחזקאל הנביא. בשדרות מנחם בגין יותקנו פסי האטה ומעבר חצייה מוגבה בסמוך לבית מספר 108 ומטרתו לאפשר גישה בטוחה יותר בין בתי המגורים לפארק המשחקים שנמצא במרכז השדרה.

סגן ראש העיר מחזיק תיק התחבורה, אילן בן סעדון: "בשעה טובה נפתח השבוע לתנועה מלאה המסלול הצפוני של שדרות מנחם בגין. פתיחת המסלול הצפוני תביא להפחתת מספר כלי הרכב במסלול הדרומי ובכך תגביר את הבטיחות בכביש. אנו ממשיכים בדרך זו על פי תוכנית עבודה רב שנתית לשפר את הבטיחות בכלל כבישי העיר. ישנה הצעה להפוך את המסלול הדרומי לדו מסלולי לכל כיוון. אני קורא לנהגים לנסוע בזהירות בהתאם להסדרי התנועה החדשים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות