חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

משדרגים את, מבנה מינהלת רובע מכבים רעות

 

בימים אלה החלה העירייה בשיפוץ ושדרוג של מבנה מינהלת רובע מכבים-רעות. כך עדכנו השבוע ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק רובע מכבים רעות שלמה פסי ויו”ר ועד הרובע, כפיר כהן.

 

השניים עדכנו כי העבודות נעשות בהתאם לבקשת ועד הרובע, להתאים את חדר הישיבות להרצאות מרובות קהל ויאפשרו לתושבים ליהנות מפעילויות המיועדות לכ-150 משתתפים.במסגרת השדרוג הותקנו בחדר מערכות מולטימדיה הכוללות ברקו, מסך נגלל, מחשב ועוד ציוד שייתן מענה לאותן פעילויות שיופעלו בחדר הישיבות לטובת תושבי הרובע.

כמו כן, במסגרת העבודות הותאם המקום בהתאם לחוק הנגישות ובכלל זה שופץ גם חדר השירותים. העבודות צפויות להסתיים עד סוף חודש פברואר שלאחריו ניתן יהיה לחדש את פעילויות הפנאי והתרבות ברובע ובהן הרצאות ופעילויות תרבות אחרות.

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק מכבים רעות, שלמה פסי: "כחלק מרצון ועד הרובע להעניק שירותים לתושבי מכבים רעות אנחנו נמצאים בימים אלה לקראת השלמת העבודות לשדרוג חדר הישיבות ולפתוח אותו לכלל ציבור הרובע ואני רוצה להודות לסמנכ"לית העירייה, מיכל ענבר פרפרי, על עזרתה הרבה בנושא זה. בימים אלה אנחנו יושבים על המדוכה לקראת הוצאה לפועל של מספר תכניות פעילות ברובע לרווחת התושבים."

יו"ר ועד מכבים רעות, כפיר כהן: ״השיפוצים יאפשרו לנו שימוש מיטבי בחדר לטובת המשך הפעילות הקהילתית, כמו גם קיום ישיבות הוועד בתנאים נאותים וראויים. זוהי גם ההזדמנות להודות מקרבלב לכ להעושים במלאכה, הן מטעם המינהלת והן מטעם עיריית מודיעין מכבים רעות. אני תקווה כי בקרוב נניע מחדש את פעילות התרבות והקהילה ברובע."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות