חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

לוח זמנים מותאם לרכבת ולאוטובוסים

 

במסגרת פרויקט "קו רציף" של משרד התחבורה בשיתוף עם רכבת ישראל שהחל במוצאי שבת האחרון, הותאם לוח הזמנים של קווי האוטובוס המגיעים לתחנות הרכבת בעיר ללוח הזמנים החדש של רכבת ישראל.

 

כיום פועלים במודיעין מכבים רעות ארבעה קווים שעוברים דרך הרכבת (4,6,12,28) כשבנוסף להם ישנם שני קווים נוספים (19,27) המגיעים ממבוא חורון ומלפיד העוברים דרך השכונות ומגיעים לרכבת.

קווים אלה מסונכרנים בצורה מלאה לאורך כל שעות היום בהתאם לשעות הפעילות של הרכבת כאשר החידוש בא לידי ביטוי בכך שהאוטובוסים מגיעים לתחנת הרכבת כ-10 דקות לפני יציאת הרכבת וימתינו כ10 דקות לאחר הגעת הרכבת וזאת בכדי לאפשר לתושבים זמני המתנה קצרים וכתוצאה מכך לקצר עבורם את זמן הנסיעה הכולל. פרסום מלא של מסלולי הקווים ושעותיהם ניתן למצוא באתר הממשלתי "פורטל קווי תחבורה בישראל" או באתר חברת קווים. כאשר לוחות הזמנים יתפרסמו בצורה רשמית גם על ידי רכבת ישראל וחברת קווים בתיאום מלא עם משרד התחבורה ועיריית מודיעין מכבים רעות.

חבר המועצה ומחזיק תיק התחבורה, דן ליכטמן: "אני מברך את משרד התחבורה על היוזמה המצוינת של פרויקט "קו רציף", התאמת לוחות הזמנים תצמצם את זמן הנסיעה הכולל ותשפר את חווית הנסיעה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות