חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שלושה מגרשים בפארק הטכנולוגי יצאו לשיווק

 

שלושה מגרשים בפארק הטכנולוגי הוצאו השבוע לשיווק ע"י רשות מקרקעי ישראל, בתאום עם עיריית מודיעין מכבים רעות.  

 

המכרזים, שיצאו עם מחיר מינימום, צפויים להיסגר בסוף חודש יולי והם חלק מהמשך תנופת הפיתוח של הפארק הטכנולוגי בעיר.

בפארק הטכנולוגי, אזור התעסוקה של העיר, משווקים שלושה מגרשים לתעשייה: מגרש מספר 13 בשטח של 26,513 מ"ר במחיר מינימום של כ- 8.7 מיליון שקלים בתוספת של הוצאות פיתוח בעלות של כ-7.1 מיליון שקלים, מגרש מספר 7 בשטח של 7,056 מ"ר במחיר מינימום של כ- 2.5 מיליון שקלים בתוספת של הוצאות פיתוח בעלות של כ-1.9 מיליון שקלים, מגרש מספר 18 בשטח של 11,349 מ"ר במחיר מינימום של 3.9 מיליון שקלים בתוספת הוצאות פיתוח של כ-3 מיליון שקלים.

במרוצת השנים האחרונות נמצא הפארק הטכנולוגי בתנופת פיתוח נרחבת. נציגי מינהלת אופק - החברה לניהול ופיתוח אזורי התעסוקה והנכסים בעיר מודיעין מכבים-רעות, נפגשים עם עשרות מנהלי חברות ויזמים מתחומים שונים ופועלים מולם להקמת והעברת חברות לעיר. סה"כ שווקו עד היום כ-236 דונם באזורי התעסוקה והמלאכה של העיר בעלות כוללת של כ-500 מיליון שקלים, כולל עלויות פיתוח. כיום יש לא פחות מ-15 פרויקטים ומבנים הנמצאים בשלבים שונים של תהליכי תכנון ובנייה בפארק הטכנולוגי.

רשות מקרקעי ישראל ועיריית מודיעין מכבים רעות פועלים בשיתוף פעולה ותאום מלא בשיווק המגרשים על מנת להביא חברות ויזמים שייגשו למכרזים. בעירייה הזכירו כי בסבב האחרון, שנערך לפני כשנה, ארבעה מגרשים המיועדים לבנייני משרדים נרכשו בהיקף של כ-28 מיליון שקלים בפארק הטכנולוגי של העיר. כאשר מחירי המגרשים שיקפו עלייה של 10.5% במחירי הקרקע כאשר המחיר הממוצע עמד על קצת יותר מ-600 אלף שקל לעומת מחיר ממוצע של 540 אלף שקלים לדונם עבור מגרשי המשרדים בסבב השיווק הקודם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות