חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב : הילדות שטבעו בבריכה // איציק הליצן

 

מכם ההורים אני מבקש לא להשאיר את הבריכה פתוחה ללא השגחה. כולנו רוצים לעבור את הקיץ בשלום ואת ימי השרב החמים והמציקים

 

שלום ילדים ,בשבוע שעבר כולנו שמענו על אסון גדול שקרה בישוב סביון , כאשר שתי ילדות בנות 10 טבעו בבריכה, בבית פרטי ומתו. אני מצטער שאני מתחיל את המדור שלי בפחד .. אבל זה נועד לשמור עליכם הילדים, לקראת הקיץ . כיום בהרבה בתים פרטיים, במרפסות של בניינים ובחלק מהגגות של הבניינים יש בריכות שחייה . מקורות מים כמו והים יכולים להיות מסוכנים .
אני מבלה הרבה בים ויושב עם חברי המצילים בחוף גורדון בתל אביב כבר הרבה שנים ובסוף השבוע האחרון הים היה סוער והדגל התחלף בין שחור לאדום, היו גלים חזקים וזרמים חזקים מאוד.הים היה מאוד מסוכן.

תמיד אנחנו אומרים להורים לשמור על הילדים שלא ילכו לאיבוד ושלא יכנסו למים העמוקים ובכך ההורה שומר על הילד שלו ודואגשהוא יהיה תחת השגחה .חשוב מאוד להגיע רק לחוף רחצה שיש בו תחנת הצלה פעילה . כשהולכים לבריכה ציבורית מאוד חשוב לא לרוץ כי הרצפה חלקה ויש להישמע להוראות המציל. שימו לב, כאשר נכנסים למים בבריכה פרטית תמיד תבקשו מאחד ההורים שיהיה לידכם על מנת שיהיה לכם מענה בשעת מצוקה.
מכם ההורים אני מבקש לא להשאיר את הבריכה פתוחה ללא השגחה. כולנו רוצים לעבור את הקיץ בשלום ואת ימי השרב החמים והמציקים.
כחבר הטוב שלכם חשוב לי לשמור עליכם מרחוק שחלילה אף אחד מכם לא יפגע. בנימה אחרת, בימים אלה אני נמצא בשיא ההכנות לקראת החופש הגדול והופעות הקיץ שלי. השנה ילדי הגנים בקריית אונו ייהנו ממופע הקיץ של איציק הליצןושל פליקס הארנב. בנוסף, אני אפגוש אתכם בקניונים ובאירועי הקיץ ברחבי הארץ .אנחנו אומני הילדים מכינים לכם קיץ מעניין ושמח אז בואו ביחד נשמור על עצמנו על מנת שנעבור את הקיץ בשלום ובהרבה שמחה.
אוהב אתכם איציק הליצן.

פינת המעשה הטוב :

השבוע אספר לכם על ארגון נוער we believe   שמגייס כספים ותורם לעמותות שונות ולפני שבוע הם אספו כ 3000 ₪ וקנו עם זה מתנות לילדים והשבוע ביום חמישי הם יצטרפו אלי לביקור בבית חולים שניידר וביחד נחלק מתנות לילדים המאושפזים. ונעלה להם חיוך בימים הקשים שהם עוברים. יש לנו נוער מצוין וכל הכבוד לו.

פינת המכתבים :

שאלה: לאיציק הליצן שלום קוראים לי טוהר ואני בת 10 ויש לי עוד שלשה אחים ואני הקטנה והנסיכה של המשפחה . ויש לי משהו שמאוד מפחיד אותי  אחי הגדול עוד חודש מתגייס לצבא ואימא שלי מאוד בלחץ וקונה לו הרבה דברים .אני שמעתי על חיילים שמתו במלחמה וזה מאוד מפחיד אותי . ולפעמים אני בוכה בשקט ופוחדת שיקרה לו משהו. איציק הליצן תעזור לי בבקשה אני לא יודעת איך להוציא את המחשבה הזו מהראש שלי.

תשובה : לטוהר החמודה מכתב מאוד מרגש שלחת אלי ואני שמח שאת קוראת את המדור שלי ורואה בי חבר שיכול לעזור לך ,אני חושב שפחד שיש לך הוא טבעי כי צבא זה לא משחק מחשב .וגם לי יש חששות ומחשבות כמוך כי הבן שלי אביב גם מתגייס עוד כחודש לאחת היחידות הקרביות בצה"ל.והצבא שלנו הוא צבא חזק ששומר על המדינה שלנו ונותן לנו לחיות בשקט.
מה שמייחד אותנו שכל בני הנוער שלנו שותפים לשמירת הביטחון שלנו ולהיות חייל בצבא ההגנה לישראל זה כבוד גדול .ותראי את זה כך . אני מציע לך גם לדבר עם אימא שלך ותתמודדו ביחד עם הגיוס לצה"ל כמשפחה ותכתבי לו מכתבים ותשלחי לו ממתקים ותחשבי רק על דברים טובים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות