חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מפגע בטיחותי בצומת שילת

 

מורה לנהיגה ותיק מהעיר מתריע על כך שכתוצאה מעבודות לשיפור צומת שילת הוצרו המדרכות לרוחב צר מדי ולא תקני כך שאמהות עם עגלות נאלצות לרדת לכביש

 

מורה הנהיגה המקומי ופעיל בטיחות בדרכים, איציק סנדלר, פנה השבוע לשי ברס מנכ"ל חב’ נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר) המבצעת עבודות לשיפור צומת שילת והתריע על סכנה בטיחותית חמורה כתוצאה מהעבודות במקום.

"ידוע לכולנו שאתרי עבודה הם נקודות תורפה משמעותיות בנושא תאונות דרכים, ולכן עלינו לעשות הכול כדי להקטין את החשש מתאונות", כותב סנדלר למנכ"ל, ומפרט: "בצומת הכניסה הראשית למודיעין מתבצעות עבודות שיפור הכביש והצומת. במסגרת העבודות בוצעו שינויים בכביש ובין יתר השינויים גם צמצמו את מעברי החצייה והמדרכות. אני חושב שלצמצם את המדרכות כך שאמא או אבא עם עגלת תינוק לא יוכלו לעבור שם זה מפגע בטיחותי, מהסיבה שהאמא או האבא עם עגלת התינוק נאלצים לרדת לכביש העמוס".

סנדלר אף ציטט בתלונתו מתוך קובץ הנחיות לתכנון רחובות בערים מפרק העוסק בתנועת הולכי רגל (הוראות מטעם משרד הבינוי והשיכון) שם מצוין כי "רוחב מזערי מוחלט ברצועת הליכה צרה יהיה לא פחות מ 1.30 מטר". סנדלר לא הסתפק בכך ואף טרח למדוד את רוחב המדרכה במקום הצר ביותר ומצא שם רוחב של 52 ס"מ בלבד ואילו רוחבה של עגלת תינוק שהיתה במקום היה 57 ס"מ. במצב כזה לא פלא שהאם שהובילה את תינוקה במקום צולמה על ידי סנדלר כשהיא מהלכת על הכביש.  

ברס, אינו מקבל את העובדה כי יש במקום מפגע בטיחותי. הוא השיב לסנדלר: "אם תתבונן היטב תראה שיש היכן ללכת מעבר למעקה הבטון. זה שיש הורים לא אחראים אנחנו יודעים מכל הארץ".

בפנייתו למוקד נתיבי ישראל הגיבו ב: "כל המדרכות הם בהתאם לתוכניות - זו תשובת מנהל הפרויקט".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות