חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הצגה האמת/ מאת פלוריאן זלר

 

ליאור אשכנזי וירטואוז, כובש, משעשע, קומיקאי בחסד עליון, עם טונות של כריזמה מטורפת, מתוחכם, מה אני אגיד כל מה שאני אכתוב לא יכול להמחיש את ההנאה הצרופה, טוסו לראות!!!!

 

טוב לפני הכל "האמת" היחידה והברורה עבורי היא שליאור אשכנזי כבש אותי ואת כל יושבי האולם מהרגע הראשון שההצגה התחילה, אשכנזי הוא הסולן, השליט הבלעדי יחיד ומיוחד בולט מעל כולם ומחזיק את כל ההצגה מתחילתה ועד סופה. ליאור אשכנזי וירטואוז, כובש, משעשע, קומיקאי בחסד עליון, עם טונות של כריזמה מטורפת, מתוחכם, מה אני אגיד כל מה שאני אכתוב לא יכול להמחיש את ההנאה הצרופה, טוסו לראות!!!!

"האמת" נכתב על-ידי פלוריאן זלר, סופר ומחזאי צעיר ומוערך יליד 1979, והועלה לראשונה ב- 2011. במרכז המחזה עומד מישל (אשכנזי), איש עסקים, שנשוי ללורנס (מיכל לוי) ומנהל רומן עם אליס (הילה זיתון), אשת חברו הטוב ביותר פול (ירון מוטולה). כאשר אליס מודיעה למישל, שאינה מסוגלת יותר להסתיר את הרומן שלהם מבעלה והיא עומדת להתוודות בפניו, הדבר מפעיל רצף של אירועים מפתיעים, שבמהלכם מבין מישל כי חייו הם לא בדיוק מה שחשב.

ההצגה עוסקת במהותה של "האמת" ביחסים בין בני זוג שנמצאים במערכת נישואין, לבגוד או לא לבגוד ? לקיים יחסים מחוץ לזוגיות ללא הסכמת בן הזוג ? אבל מעל הכל השאלה הקריטית וההתעסקות של ההצגה היא, האם לגלות לבן הזוג או לא לגלות ? טוב אז כאן אין תשובה ברורה וחד משמעית, האירוניה של המחזה היא שמישל (אשכנזי) הוא שקרן מועד שנפגע עד עומק נפשו כשמשקרים לו, ולבסוף מה שיוצא מהמחזה שהוא צודק, בסופו של דבר: ביחסים חברות או זוגיות לא תמיד צריך, כנראה, לספר את כל האמת.

אני חושבת שההצגה נותנת חיבור אמיתי ואותנטיות לחיי הזוגיות שכל אחד ואחת נתקל בכל מיני סיטואציות וכל אחד יכול לקחת משהו לעצמו, ההצגה היא קומדיה בורגנית שעוסקת בבגידות בחיי נישואים אבל היא נותנת פרספקטיבה רגשית עמוקה על מציאות קיימת בחיים לא מזויפת אמיתית, נכונה, נוגעת אבל משולבת בשנינות קומית משעשעת, אינטיליגנטית מעלה אותה בכמה דרגות לבידור תיאטרלי איכותי, זה כמו לעשות סקס מהיר של אחר הצהריים, קליל, זורם, קצבי ומענג אבל במלון בוטיק יוקרתי - ההנאה מובטחת! 

האמת היא שליאור אשכנזי קומיקאי בחסד עליון, וירטואוז, כובש ומשעשע. מה אני אגיד כל מה שאני אכתוב לא יכול להמחיש את ההנאה הצרופה, טוסו לראות !!!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות