חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב : החופש הגדול מתקרב // איציק הליצן

 

מעניין אותי לדעת מהיכן יש לך את הידע הרב והאם למדת פסיכולוגיה ומאיפה אתה מביא את הרעיונות.תענה לי מהר כי אני ילדה סקרנית מאוד תודה לך מיתר ברזניצקי

 

שלום ילדים בעוד כשבועיים שנת הלימודים מסתיימת ואתם יוצאים לחופש הגדול זה גם הזמן שבו ההורים שלכם חושבים לאיזו קייטנה לרשום אתכם בקיץ וכאן אני פונה אליכם יש הרבה מאוד קייטנות בעיקר פרטיות שמציעות לכם שפע של אטרקציות ומנסים למשוך אתכם בעזרת כל מיני גימיקים והבטחות כדי שאתם הילדים תשכנעו את ההורים שלכם שירשמו אתכם דווקא לקייטנה הזו .

אבל לא תמיד מה שניראה יפה וקורץ על הנייר באמת יפה וכייף במציאות ואת זה אני כותב לכם מניסיוני הרב בעבודה עם קייטנות, מאוד חשוב וזה לכם ההורים לבדוק לפני שאתם רושמים את הילד שלכם לקייטנה שאכן יש להם את כל האישורים והרישיון לעריכת קייטנה על ידי משרד החינוך והרשות המקומית , שיש את כל הביטוחים לילדים שלכם שחלילה לא תזדקקו .

לצערי הרב יש הרבה מאוד שמארגנים קייטנות פרטיות ולא עובדים לפי הנוהל המקובל כדי להרוויח יותר כסף על חשבון הבריאות ההיגיינה ושלום ילדכם . אולי מה שכתבתי נשמע מפחיד וזה כדי שהילדים שלנו יחזרו הביתה בריאים ושלמים והכי חשוב שייהנו מהקייטנה ויחזרו מלאי חוויות הביתה מהקייטנה.עד החופש הגדול יש לנו עוד כשבועיים לכן אנו חייבם להמשיך לשמור עד היום האחרון ללימודים על כללי הבטיחות בדרך לגן או בית הספר וחזרה הביתה וכך נחזור הביתה בשלום. אז שבוע מקסים לכולם   איציק הליצן.

ההמלצה השבועית 

השבוע אמליץ לכם על ספר ילדים חדש של  רוני חפר בהוצאת כתר

בא לי .אַבָּא וְיוֹתָם נִכְנָסִים לַחֲנוּת צַעֲצוּעִים. "זֶה מָה שֶׁבָּא לִי!" אוֹמֵר יוֹתָם לְאַבָּא. "יוֹתָם, אַתָּה בָּטוּחַ?" אַבָּא שׁוֹאֵל. "יֵשׁ פֹּה הַרְבֵּה צַעֲצוּעִים וּמִשְׂחָקִים וְסִכַּמְנוּ שֶׁתִּבְחַר רַק דָּבָר אֶחָד." יוֹתָם בָּטוּחַ לְגַמְרֵי, וְהֵם יוֹצְאִים מֵהַחֲנוּת עִם כַּדּוּר חָדָשׁ. אֲבָל פִּתְאוֹם יוֹתָם רוֹאֶה אִישׁ עִם אַקוֹרְדְיוֹן, וְגַם אוֹתוֹ בָּא לוֹ. וְחַיָּה אֲפֹרָה וּגְדוֹלָה, שֶׁגַּם אוֹתָהּ בָּא לוֹ. וּמַשָּׂאִית עֲנָקִית, שֶׁגַּם אוֹתָהּ מַמָּשׁ  בָּא לוֹ. וְעוֹד הֲמוֹן דְּבָרִים, גְּדוֹלִים וּקְטַנִּים, דּוֹמְמִים וְחַיִּים, וְאֶת כֻּלָּם  בָּא לוֹ. אוֹ שֶׁאוּלַי בְּעֶצֶם לֹא? אחרי ההצלחה הגדולה של משעמם לי ומתי מגיעים, רוני חפר מוציא את יותם ואביו להרפתקה חדשה ומצחיקה שתדבר אל ליבו של כל ילד שאמר פעם בא לי ולכל הורה שחיפש את התשובה הנכונה מומלץ בחום איציק הליצן

פינת המכתבים :

שאלה :לאיציק הליצן שלום קוראים לי מיתר ואני גרה בתל אביב ואני שמחה שיש לנו את האפשרות לשאול אותך שאלות כי אני מאוד אוהבת את התשובות שלך ואני חושבת שהן הכי אמיתיות ותדע שהרבה חברים שלי קוראים את מה שאתה כותב . מעניין אותי לדעת מהיכן יש לך את הידע הרב והאם למדת פסיכולוגיה ומאיפה אתה מביא את הרעיונות.תענה לי מהר כי אני ילדה סקרנית מאוד תודה לך מיתר ברזניצקי.

תשובה :למיתר החמודה תודה על המכתב המרגש שלך ואני מאוד שמח שאת וחברייך קוראים את המדור ולומדים ממנו לגבי השאלה שלך לא למדתי פסיכולוגיה ואין לי שום תואר אקדמי בנושא אבל יש לי ניסיון חיים רב בהתמודדות עם כל מיני מצבים בחיים כאומן, כאדם , כאבא לשלושה ילדים, כליצן רפואי 22 שנים בבית חולים שניידר ,והתשובות שאני נותן לכם הם מהחיים וכשאני לא יודע אני מפנה אתכם לקבל עזרה ממי שמוסמך לכך . היו לי מכתבים של ילדים שלא פרסמתי במדור והבעיה הופנתה  למי שאמור לטפל באותן בעיות ולא אחת הצלנו חיים .מקווה שהתשובה מספקת את סקרנותך שלך. ואני שמח להיות החבר הכי טוב שלכם.

פינת המעשה הטוב :

השבוע אספר לכם ילדי הצהרון של חוה מרמת גן שלקראת חג השבועות הכינו פשטידות גבינה , בורקסים , עוגות , טנא מלא ביכורים , במשך שבוע הם עבדו על הצגה לחג,לבשו בגדים לבנים ,שמו זרי פרחים על הראש והלכו לבית אבות שנמצא ליד הצהרון אנשי המקום שכולם זקנים קיבלו את הילדים בהמון חום ואהבה הם שרו ורקדו ביחד וזה מראה על כבוד לזולת "ואדרת פני זקן " כל הכבוד לילדים החמודים ותמשיכו כל הזמן לתת מעצמיכם ואני בטוח שזה יחזור אליכם בגדול     כל הכבוד        איציק הליצן

הבדיחה השבועית : 

סוס נכנס לקיוסק ומבקש מהמוכר קולה.שואל אותו המוכר: אתה רוצה גם קש ? הסוס : כן ! הרבה קש .!!!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות