חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מיזם אמנותי של ’אושר במרכז’ יצא לדרך בגינה הסמוכה למרכז מרל”ז

 

במסגרת המיזם, שנערך ביוזמת ’אושר’ בראשות חברת המועצה מירי ארד ואיגוד העסקים מודיעין בראשות דרור אטרי, עיצבו 15 מעצבות מקומיות 13 ספסלים סמוך למרכז מרל"ז  

 

ביום רביעי האחרון הגיעה לשיאה פעילות נוספת של "אושר במרכז" - בשיתוף איגוד העסקים מודיעין והשפלה ו"אושר" בראשות חברת מועצת העיר מירי ארד, עם סיום העבודות שנעשו על ידי קבוצת מעצבות ת’עיר, שהפכו את הגינה הסמוכה למרכז מרל"ז במודיעין לפנינת אמנות.

במסגרת הפרויקט, שהיו שותפים לו עירית מודיעין, חברת טמבור, סניף בנק הפועלים במודיעין סנטר, סניף ביתילי מודיעין, עוצבו מחדש 13 ספסלים מעץ על ידי 15 מעצבות מודיעיניות: רויטל רודצקי, נרקיס ברזני, ענת חיקי, ענת מיכאלי, טליה אהרוני, לנה מור, חנה גולדשטיין, גילי חן, דפנה קירשנר, לורל שטיינברג, דלית דוידי, רוני רבינו, שירן אורן, נעמי שחר ופלורה דניאל לזובסקי.

ביום ראשון שעבר הגיעו המעצבות לגינה, חלקן עם ילדיהן ובני משפחה, והחלו לשייף את הספסלים ולהכינם לקראת צביעה ועיצוב אמנותי לפי סקיצות שהכינה כל אחת מהמעצבות. בימים שלאחר מכן בוצעה הצביעה של הספסלים על פי הסקיצות המיוחדות. ביום רביעי האחרון הסתיימה צביעת הספסלים, ונערך טקס רשמי שבו הוצגו הספסלים המעוצבים, שיהפכו לנקודת אושר ספסלים במרכז מרל"ז.

בטקס דיברה מירי ארד על מיזם האושר, שמטרתו חיבור של קהילה לקהילה, ואמרה כי נקודת האושר שתוקם בגינת מרל"ז יוצאת לפועל כתוצאה משילוב הפעולה של אושר עם איגוד העסקים וקבוצת מעצבות ת’עיר. ארד: "כל נקודת אושר תהווה מוקד פעילות, כולל העיצוב האורבני. אני מודה מקרב לב לכל העוסקים במלאכה, לחברת טמבור, לסניף ביתילי מודיעין, ולכל הגורמים המאשרים בעירייה - אדריכלית הנוף  באגף ההנדסה בעירייה איילת מורל, מהנדס העיר אדריכל צחי כץ, מנכ"ל העירייה יורם כרמון, מנהל אגף השירותים החברתיים יעקב אלמוג, ומנהל מחלקה וסגן מנהל אגף תשתיות שלום זעפרני, ולראש העיר חיים ביבס. בקרוב תצא הזמנה חגיגית לאירוע השקה ופעילות קהילתית מדריכי אושר בגינה".

יו"ר איגוד העסקים מודיעין דרור אטרי הודה אישית לכל אחת מהמעצבות, והזכיר שבתאריך 17.6 יקיים האיגוד כנס ראשון מסוגו של מעצבות במרכז הרב תחומי, זאת במטרה להעניק למעצבות ולמעצבים בעיר הפריה עסקית הדדית, העשרה מקצועית ופלטפורמה לחשיפה עסקית ומקצועית.

אטרי: "היתה לנו הזכות ללכת אחרי מירי ארד. הרעיון שלה לשלב בין קהילה למגזר העסקי הוא רעיון נהדר, כי בסופו של דבר מה שחשוב לנו זה ליצור תנועה לעסקים המקומיים בעיר. על מנת להניע תהליכים בעיר חייב להיות שיתוף פעולה בין העירייה לבין נבחריה". אטרי הודה גם לסגן ראש העיר אילן בן סעדון, לחבר המועצה שחר מי-און המחזיק בתיק העסקים בעירייה, לחברת המועצה מירב פלג, לנגה קובץ על החיבור בין המעצבות לגורמים העסקיים, לנציג טמבור, לבנק הפועלים וביתילי מודיעין, וגם הודה לאיילת האדריכלית של העירייה על אישור הפרויקט.

סגן ראש העיר אילן בן סעדון: "זה מאוד יפה לראות פה את הספסלים, וממש כיף לראות את ההתנדבות בעיר. זה פשוט מחמם את הלב לראות כיצד אתן המעצבות צבעתן ועיצבתן מחדש את הספסלים".

שחר מי און: "הדרך עוד ארוכה, והמטרה היא שהעירייה תדע להחזיר לעסקים ולא רק לקחת מהם. כל יוזמה היא מבורכת ואני מאמין בשיתופי פעולה". מירב פלג, תושבת השכונה, הודתה למעצבות על עבודתן האמנותית לספסלים, שישמשו את האימהות וילדי השכונה. 

איתן, נציג חברת טמבור הודה לנגה קובץ’ על הארגון המאוד מקצועי, ולמעצבות על העיצובים, ואמר: "יאללה, הפרויקט הבא, איפה עוד גינה?". נגה קובץ’: "העיר מתחילה להבין שאפשר ליצור שותפות מהעשייה. אני מודה למירי ארד ומזמינה את האורחים לעבור ספסל ספסל ולהתפעל ולהרגיש את האהבה מכל עבר. תודה רבה לכל אחת ואחת מכן".

לסיום, דיברו מספר נציגות של המעצבות. דפנה קירשנר הודתה לכל המעצבות על שיתוף הפעולה והפרגון. נרקיס ברזאני: "זו היתה חוויה מדהימה ומשתפת. תודה לכם על הזכות שנתתם לנו להיות חלק מהחיבור ומהעיר". נעמי שחר הודתה לנגה "על כך שגרמה לתהליך לצאת לפועל בשיתוף פעולה והרמוניה". לנה מור: "יש פה מעצבות שאני מכירה אחת אחת, ואנו באמת מפרגנים ואין תחרות הדדית".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות