חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עדכון ליגת התושבים לכדורסל מחזור 4

 

ליגת התושבים של מודיעין מכבים רעות כבר מתחילה לקבל צורה כאשר איחוד בתי הכנסת ויקינגים ומכבים רעות ו"אורון מודיעין, מתחילים ליצור צמרת.  

 

השבוע נערכו חמישה משחקים במסגרת המחזור הרביעי. אורן מודיעין הציגו יכולת התקפית משובחת וגברו ללא נקל על אבני חן בתוצאה 72-27. לראשונה מזה שלוש עונות יו"ר הפועל מודיעין אייל מזרחי הוביל את קלעי קבוצתו עם 13 נקודות כאשר ארבע שחקנים סיימו עם דאבל פיגרס. מכבים רעות הפיינליסטית של העונה שעברה ממשיכה לנצח כאשר השבוע הביסה ללא תנאי את א.ב אחזקות בתוצאה 68-37 הרבה בזכות יואב אלחרר שלא ריחם על השומר שלו בדרך ל-13 נקודות כאשר כל שחקני הקבוצה נרשמו בטופס הקלעים.

המאמנים התאוששו מההפסד במחזור השלישי וניצחו ללא תנאי את קבוצת "כיפת ברזל" בתוצאה 67-34. את המאמנים הובילו הסנטר הענק בגובה 2 מטרים, בן רובוביץ עם 15 נקודות ואסף כהן עם 13.

המשחק הצמוד של המחזור היה משחק בין העגלקטיקוס לספרטה משחק שהוכרע לטובת הספרטנים בדקות הסיום בתוצאה 54-51. דודי אביב עם 15 נקודות וטל אייס עם 14 הובילו את הספרטנים שי אלוש ורועי לוי קלעו 12 כ"א אבל זה לא הספיק להם.

המשחק האחרון היה בין איחוד בתי הכנסת שגברו בתוצאה 56-47 על הבלומנקיז. אביעד טולדנו עם 13 נקודות וליאור גוטמן עם 12 נקודות ניצחו עבור בתי הכנסת את המשחק. שמוליק בנג’ו עם 13 נקודות לא הושיע למנקיז.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות