חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אמיר ויינטרוב, מחבט מספר 2 של ישראל, יתארח באליפות מודיעין הפתוחה 2014

 

בשבת הקרובה, 31.5, תגיע לסיומה אליפות הטניס, שמקיים מועדון הטניס אביחי צאלה זו השנה ה-16 ברציפות במרכז הטניס במכבים ובה משתתפים כ-500 שחקנים    

 

הטניסאי אמיר ויינטרוב, מחבט מספר 2 של ישראל והמדורג במקום ה-213 בעולם, יתארח באליפות מודיעין הפתוחה 2014, שמקיים מועדון אביחי צאלה בשישי ושבת הקרובים ותגיע לסיומה במוצ"ש הקרוב. ויינטרוב נמצא בימים אלה בשיא ההכנה לקראת שלב העלייה של ישראל לבית העליון של גביע דיוויס, שבו תתמודד נבחרת ישראל בטניס מול נבחרת ארגנטינה. המשחקים יתקיימו בהיכל נוקיה בין התאריכים 14.9-12.9.

ויינטרוב אמר השבוע: "אביחי צאלה זה אחד המועדונים שעובדים מצוין בטניס בארץ. זה כבוד בשבילי להגיע למקום, שממנו יוצאים הרבה שחקנים ושחקניות שמדורגים במקומות גבוהים בארץ, ואני שמח מאוד להשתתף ולתרום".

בסוף השבוע האחרון יצאה לדרך אליפות מודיעין הפתוחה 2014 בטניס במגרשים שבמרכז הטניס במכבים ובמרכז הטניס בשכונת אבני חן (קייזר), ושוחקו בה עד כה משחקים עד לשלבי רבע וחצי גמר האליפות למתקדמים.

באליפות משתתפים כ-500 חניכים - החל מילדים בתחילת דרכם ועד אלופי ישראל לגילאים השונים שמתאמנים במועדון של אביחי צאלה. כאמור, את האליפות יחתום טקס סיום חגיגי, שבמהלכו ישתתף הטניסאי מספר 2 של ישראל, אמיר ויינטראוב, במשחק ראווה נגד טניסאים וטניסאיות מצטיינים מהמועדון, ולאחר מכן הוא יחלק יחד עם מדריכי המועדון גביעים למדורגים הראשונים בכל קטגוריה בתחרות.

באליפות יש כ-150 זוכים בכ-25 קטיגוריות שונות. בסיום הטקס יוגרלו פרסים יקרי ערך בקרב הטניסאים והטניסאיות, ואף יוקרן סרטון המתעד את פעילויות המועדון לכל אורך השנה. .

אליפות מודיעין הפתוחה בטניס לשנת 2013 מתקיימת זו השנה ה-16, ונערכים בה  משחקים מרתקים רבים שבהם צופים עשרות צופים.

אביחי צאלה אמר השבוע: "אני שמח לארח את אמיר ויינטרוב, שנמצא בשיא ההכנה לקראת שלב העלייה לבית העליון בגביע דיוויס. אליפות מודיעין הפתוחה היא תחרות סיכום עבור שנת הפעילות הנוכחית. בהמשך לתוצאות המרהיבות של המועדון, אנו ממשיכים להגדיל את הגרעין המצטיין של המועדון עם יותר נבחרות של שחקנים ושחקניות מצטיינים.

באליפות זו המטרה שלנו היא מצד להרגיל את כל השחקנים במועדון לתחרויות, ומצד שני מי שמפסיד במשחק אחד לא הולך הביתה אלא ממשיך לשחק עוד משחקים. רמת המשחקים שנערכים באליפות גבוהה מאוד, ובמשחקים רבים נאלצים הצופים להמתין זמן רב עד להכרעה של אחד השחקנים, כאשר המתח ממש מורגש באוויר". 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות