חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מועדון ”ליונס” מודיעין בחר במייסדות ”מנדלת הלב” לנשות השנה לשנת 2014

 

בטקס חגיגי ורב רושם העניק השבוע מועדון "ליונס" מודיעין לשרה דולב ורינת לוי, מייסדות "מנדלת הלב" תעודת הוקרה

 

בטקס חגיגי ורב רושם העניק השבוע מועדון "ליונס" מודיעין לשרה דולב ורינת לוי, מייסדות "מנדלת הלב" - מעגל קהילתי תומך בחולי סרטן ובני משפחותיהם, תעודות הוקרה ומענק כספי לאחר שנבחרו ל"נשות השנה" לשנת 2014 של המועדון, במסגרת התחרות הארצית של ארגון ליונס העולמי.

המענק הכספי שניתן לפרויקט הקמת קבוצת תמיכה ותעודות ההוקרה הוענקו להן כצוות, ע"י דב עפרון, נשיא המועדון : " על ייזום, הקמה והפעלה רבת שנים של מעגל מתנדבים קהילתי התומך בחולי סרטן ובבני משפחתם - עמותת "מנדלת - הלב". על היחס האישי, המסירות, האהבה, הדאגה והטיפול המקצועי שהעניקו לחולים עצמם ולבני משפחתם הקרובים." 

עם כניסת האגודה למלחמה בסרטן לפעילות בעיר עברה הקבוצה אליה. עד מהרה הבינו רינת ושרה, כי שיטות פעילותן הייחודיות שנבנו במשך השנים, היחס האישי והעבודה עם כל בני המשפחה אינן תואמות את המטרות והשיטות שהציבו לעצמן ולכן הקימו מחדש, בעזרת קבוצת חברים שהתגבשה סביבן, ארגון חדש - "מנדלת הלב"- מעגל קהילתי תומך בחולים שהפך לאחרונה לעמותה רשומה ללא מטרות רווח.  

"מנדלת הלב " הוא ארגון קהילתי של אנשי מקצוע : מטפלים, מדריכים ומאמנים שתורמים בהתנדבות מזמנם ומכישוריהם ותומכים בקהילה שמתמודדת עם מחלת הסרטן. מטרות הארגון הן לאפשר לכמה שיותר חולי סרטן ובני משפחותיהם לקבל תמיכה מקצועית, איכותית ואישית. משימת הארגון היא לחבר בין מטפלים-מתנדבים לבין מתמודדים עם המחלה ובני משפחותיהם ולסייע בכל דרך טיפולית כדי לאפשר להם לצמוח, לשאוב כוחות ולהתחזק בזמן ולאחר משבר המחלה ע"י מתן שירותים בהתנדבות של טיפולי גוף ונפש קבוצתיים ופרטניים, חוגי העשרה, ימי כיף והרצאות.

כבר למעלה משלוש שנים פועלת "מנדלת הלב" במודיעין כארגון מתנדבים המתאם בין חולי סרטן ובני משפחותיהם למטפלים מהתחומים השונים. העמותה מארגנת לחולים ובני משפחותיהם בנוסף לטיפולים ולהרצאות שירותי שמרטף, שירותי הסעות לטיפולים השונים,  עזרה בתיקונים בבית כמו: חשמל ואינסטלציה, עזרה בלימודי מחשב, מוקד תמיכה טלפוני, עזרה בהכנת שעורי בית לילדי החולים ועוד.

במסגרת גיוס מתנדבים לפעילות בעמותה וגיוס תרומות הגיעו שרה דולב ורינת לוי גם למועדון "ליונס" מודיעין. חברי המועדון עובדים בשיתוף פעולה מלא עמן כמתנדבים בעמותה וועדת הרווחה של המועדון אף מינתה "אשת קשר" מטעמה ל"מנדלת הלב", שבנוסף לפעילותה כמקשרת היא עצמה מתנדבת כמטפלת בארגון.   

את כל הפעילות הענפה הזו מבצעות שרה ורינת בהתנדבות מלאה ובהרגשת שליחות, במקצועיות, בצניעות, בעבודת צוות ובאהבה גדולה.

על היותן מייסדות קבוצת התמיכה לחולי סרטן ולבני משפחותיהם, על הקמת מערך המתנדבים המופלא של מטפלים-מתנדבים, על הקמת "מנדלת הלב" , על היחס האישי, העצה וההכוונה, על המסירות והאהבה הרבה שהן מעניקות לכולם, על עבודתן ללא ליאות לקידום מטרות העמותה והרחבת השירותים הניתנים על ידה, על הדאגה לחולה הבודד, על גיוס הכספים ועל העבודה סביב השעון בטיפול בחולים והדאגה לבני משפחותיהם, על היוזמה והמקצועיות, על עבודת הצוות ויחסי האנוש המצטיינים ופעילותן הבלתי נלאית , 

על כל אלה מצאה הנהלת מועדון ליונס מודיעין את שרה דולב ורינת לוי כראויות ביותר להיבחר ל"נשות השנה" של המועדונים לשנת 2014 של "ליונס ישראל" והיא המליצה עליהן בחום.   

כתבה: חיה כץ, דוברת מועדון ליונס מודיעין וחברה בקבוצת "פעילי תקשורת" .

צילום: ימי טרסי

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות