חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

רק במודיעין

 

פותחים צומת חדש ובמשך למעלה משנתיים לא טורחים להציב במקום שילוט הכוונה בסיסי לנהגים  

 

כל מה שקשור לפיתוחו של כביש 3 (פנימי), או בשמו המלא: דרך יהודה המכבי, ממפגש הכבישים עם 431 בואך שכונת אבני חן לא הולך בקלות. ותיקי העיר זוכרים כי תחילה נבנה הגשר בלבד ורק אחרי שנים רבות של עיכובים וויכוחים נסלל לצדו כביש המחבר אותו לכביש 431 ולשכונת אבני חן ומאפשר כניסה ויציאה נוספת לעיר.

עם חנוכתו של הכביש הסתבר שפיתוח עבודות הרמזור בצומת החיבור עם כביש 431 לא הושלם. חודשים רבים נוספים נדרשו להקים במקום רמזור המאפשר כניסה לעיר למי שמגיע מכיוון צומת ענבה או ישפרו סנטר, אך אז הופתעו הנהגים לגלות שחנוכת הצומת נעשתה מבלי שהוצב במקום שילוט הכוונה מתאים.

לפני למעלה משנתיים הוצב על ידי החברה הכלכלית של מודיעין (החכ"ל) רמזור. הרמזור מאפשר פנייה ימינה בטוחה ליוצאים מכביש 3 לכיוון ישפרו סנטר וכביש מס’ 1, ושמאלה לכיוון כיכר המע"ר, וכמובן מאפשר לבאים מכיוון ישפרו סנטר לפנות שמאלה לכיוון שכונות אבני חן, המגינים, הנביאים והכרמים. הצומת והרמזור משרתים, אם כן,  את הבאים לכמעט ממחצית שכונות העיר.

ברם, חלפו, כאמור, למעלה משנתיים ושילוט הכוונה מתאים לא הוצב בצומת כמתבקש במקום מסודר וחדש.

פנינו , אם כן, לדובר עיריית מודיעין ושאלנו: כיצד קורה שהחכ"ל מבצעת פרויקט כזה ולא דואגת לשילוט הכוונה לנהגים? (לא כולם מכירים, יש כאן גם אורחים). מי אמור לסיים את העבודה הזו? החכ"ל, העירייה? גורם ממשלתי אחר? ומהו לוח הזמנים הצפוי לסיום העבודות בצומת? 

מדוברות העירייה נמסר בתגובה כי: "לאחרונה נערכה עבודת המטה שכללה מיפוי, עדכון והשלמת שילוט ההכוונה ושמות הרחובות בעיר בתכנית רב שנתית. בשבועות האחרונים הסתיים השלב הראשון בעדכון שלטי ההכוונה ברחבי העיר, ובמהלך השנה יותקנו שלטי הכוונה נוספים ובהם גם שלטי הכוונה בכביש 431".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות