חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הזולה הניידת חוזרת

 

הזולה הניידת לבני הנוער הפועלת בימי שישי ברחבת הקניון חוזרת לפעילות

 

הזולה הניידת היא אחת האטרקציות הגדולות בעיר ומשמשת מקום מפגש לבני הנוער בעיר בימי שישי בלילה. בני הנוער שמגיעים למקום נהנים מכיבוד קל, שתייה חמה וקרה ושלל פעילויות כמו אוזניות המשמשות ל-"מסיבת שקט", ישיבה על מחצלות וכריות "פופים", משחקי רצפה (שש-בש, דמקה ועוד) שולחנות משחק (פינג פונג, הוקי, כדורגל) סוני פלייסטיישן משחקי לוח ופעילויות נוספות ללא תשלום.

ביום שישי הקרוב, 30.5.14, יתקיים ערב הפתיחה המחודשת החל מהשעה 22:30 עם מסיבת "שלג", די.ג'י, מופע לייזר, ועוד.

את בני הנוער מקבלים במקום מתאמת הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול - מיטל אשור ורכזת הסברה ומניעה ברשות, חגית אלפסי, מדריכים ומתנדבים מארגון ליונס השותפים להפעלת ה"זולה הניידת" וכן נציגי סיירת ההורים.

עם חידוש הפעילות אומר סגן ראש העיר, מחזיק תיק השירותים החברתיים אילן בן סעדון: "הזולה הניידת הפכה במרוצת השנים האחרונות לאחת הפעילויות המרכזיות שהעירייה מספקת לבני הנוער בימי שישי. פעילות זו, מצטרפת לפעילויות רבות ונפלאות שהעירייה תקיים למען בני הנוער במהלך חודשי הקיץ הקרובים. יש בעיר נוער מצוין ומגיע לו לקבל את כל מה שהוא זקוק לו. אני רוצה להודות לכל העובדים והמתנדבים שעושים פשוטו כמשמעו לילות כימים על מנת לתת לבני הנוער בעיר מענה לצרכיהם דבר שכולל אוזן קשבת וכתף תומכת וגם שלל פעילויות מתחילת הערב ועד לשעות הקטנות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות