חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

חידון התנ”ך העירוני

 

כ- 300 אורחים פקדו ביום ראשון את אולם ”עינן” שבקניון עזריאלי בעיר על מנת לצפות בחידון התנ”ך העירוני לתלמידי כיתות ה’

 

כ- 300 אורחים פקדו ביום ראשון את אולם "עינן" שבקניון עזריאלי בעיר על מנת לצפות  בחידון התנ"ך העירוני לתלמידי כיתות ה' מבתי הספר הממלכתי והממלכתי דתי בעיר. זו השנה ה-14 בה נערך החידון. את הערב הפיקו מחלקת תרבות יהודית באגף תרבות ואירועים בשיתוף עם מנהל החינוך ועורך החידון יואב שלוסברג, בעלים ומנכ"ל של חברת "החידון והחוויה". בחידון השתתפו התלמידים אשר צלחו את החידון הבית ספרי, זאת לאחר שהשתתפו במפגשי הכנה ויצאו לטיול חוויתי בגלבוע במהלכו ביקרו בתל יזרעאל, מסלול מים לעין יזרעאל, גדעונה.

בני הנוער שלטו בחומר וגילו בקיאות רבה שהדהימה את צוות השופטים שכלל את הרב יעקב צ'יקוטאי, מפקח החינוך הממלכתי דתי במחוז ירושלים במשרד החינוך, אלכס גליקסברג וסגנית ראש מנהל החינוך, מירי חוגרי. המשתתפים אף ענו נכונה על שאלת ראש העיר שנשאלה מפי סגן ראש העיר, מיכאל חרל"פ.

לקראת סיום החידון נערך שלב שאלות "שובר שוויון" בין שני הנערים שצברו את מירב הנקודות זאת בשביל שיהיה ניתן להכריע את זהותו של חתן התנ"ך, המנחה שאל עשרות שאלות עד שבאחת מהן הצליח רק מאיר לדרמן מבית ספר "נתיב זבולון" לענות על התשובה הנכונה והוכתר לחתן התנ"ך העירוני מבית הספר הממלכתי דתי לשנת תשע"ד, בתואר סגן חתן התנ"ך העירוני לבתי הספר הממלכתי דתי זכה נועם מאורי גם הוא מבית הספר נתיב זבולון.

בנוסף בתואר חתן התנ"ך העירוני לבתי הספר הממלכתי לשנת תשע"ד זכה עומר גיז מבית הספר "מעוז המכבים" בתואר סגנית חתן התנ"ך העירוני זכתה רוני חזן, תלמידת בית ספר קשת. את התעודות והפרסים קיבלו התלמידים מידי סגן ראש העיר מיכאל חרל"פ יחד עם איתמר קליפא, תושב העיר אשר השתתף בחידון העירוני לפני מספר שנים וזכה לאחרונה בתואר סגן שני בחידון התנ"ך העולמי תשע"ד שהתקיים ביום העצמאות האחרון.

את החידון ליוו מקהלת הילדים הייצוגית "פרחי מודיעין" בניצוחו של יענקלה רוטנר, הקהל שהגיע לצפות בחידון נהנה גם ממספר הצגות מעולם התנ"ך של צמד השחקנים "ישי ואייל".

סגן ראש העיר, מיכאל חרל"פ: "חידון התנ"ך העירוני משמש כאמצעי חינוכי להעלאת חשיבות  התנ"ך בעיני תלמידי ותלמידות בתי הספר, ולכן השנה בחרנו לערוך את חידון התנ"ך בצמידות לחג השבועות חג מתן תורה. אני מקווה שהנערים ונערות שהשתתפו בחידון וגילו בקיאות מדהימה יהפכו את התנ"ך לבן בית ולספר שהכל קוראים בו למען עתידינו בארץ ישראל ולמען שימור המסורת רבת השנים של אזור זה "

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות