חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

איש התקשורת יהורם גלילי מונה לדובר איגוד העסקים מודיעין והשפלה

 

יו"ר איגוד העסקים דרור אטרי: "אין לי ספק כי תרומתו של יהורם גלילי למען הקהילה העסקית תהיה גדולה ויחד נוכל להביא לחיזוקן של חברנו בקהילה העסקית"    

 

איש התקשורת הוותיק יהורם גלילי מונה השבוע ע"י יו"ר איגוד העסקים מודיעין והשפלה דרור אטרי, לשמש כדובר האיגוד. יהורם גלילי הוא הבעלים של גלילי תקשורת שעושה גלים -  משרד יחסי ציבור ודוברות, שגם עוסק בכתיבת ובעריכת טקסטים בכל התחומים. לאחרונה  סיים גלילי לכתוב עבור המו"ל אפי מלצר את הספר "פרק אחד של הגשמה בהגנה ובצה"ל" עבור יונה מנדלמן, תושב העיר שנלחם במלחמת העצמאות, ובימים אלו הוא עוסק בכתיבה ובתחקיר לספר על ההיסטוריה של חיל הנדסה קרבית.

גלילי, 42, נשוי לאיריס ואב לקסם, שחק, שקד והלל, הוא גם פעיל בעמותות כמו: אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה, בית הסופר מודיעין, ואף משמש בהתנדבות כסגן הממונה על המשמעת באוניברסיטה הפתוחה. גלילי שימש במשך 20 שנה עיתונאי ועורך במקומונים רבים, ובעיקר באזור מודיעין: "ידיעות מודיעין", "מודיעין NEWS" ובעיקר עבד כעיתונאי ובהמשך כעורך במקומון של רשת "שוקן" - "העיר ערי מודיעין", שנסגר לפני כשנתיים.

דרור אטרי (מימין) ויהורם גלילי

דרור אטרי אמר השבוע: "הקהילה העסקית עומדת מול אתגרים לא פשוטים, ואנו רואים כזכות וחובה לפעול למען חברנו בקהילה העסקית בעיר ולהוות שופר עבורם מול הרגולציה, הממשל והרשות המקומית , ולהעלות על סדר היום הציבורי את הנושאים החשובים ולסייע בידם ולהביא להפריה עסקית של החברים. על מנת לקדם נושאים אלה ונושאים נוספים וחשובים, האיגוד פועל להעמדת צוות מקצועי ואיכותי שידע לעמוד איתן מול האתגרים. כאמור. יהורם גלילי מביא איתו ניסיון רב בתקשורת הארצית והמקומית, ועוד בהיותו עיתונאי ולימים עורך העיתון "העיר ערי מודיעין", היה קשוב לרחשי ליבם של הסוחרים בעיר. בשנה האחרונה מסייע יהורם לשיווק וקידום עסקי לעסקים בעיר, ואני שמח על ההזדמנות לצרפו לצוות המקצועי והמוביל של האיגוד. אין לי ספק כי תרומתו למען הקהילה העסקית תהיה גדולה ויחד נוכל להביא לחיזוקן של חברנו בקהילה העסקית. אני מאחל ליהורם הצלחה בתפקידו - הצלחתו הינה הצלחת כולנו".

יהורם גלילי אמר השבוע: "אני שמח להצטרף לצוות המקצועי של איגוד העסקים מודיעין והשפלה במטרה לסייע אחת ברורה - לקדם את העסקים המקומיים באזור מודיעין. זה ייעשה באמצעות מיזמים ופרויקטים רבים, שחלקם כבר יצאו לדרך בחודשים האחרונים על ידי האיגוד. אני מודה ליו"ר האיגוד דרור אטרי על האמון הרב שנתן בי ומקווה להיות ראוי לאימון זה . תודה גם על שיתוף הפעולה המקצועי עם חברי הנהלת האיגוד : נגה קובץ’ ועו"ד חגי אברהמי ".    

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות