חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב : סיפור על אוגי הכלב

 

שלום ילדים השבוע במדור שלי אני רוצה לשתף אתכם במקרה שקרה לאביב הבן שלי כשירד עם אוגי הכלב שלנו לסיבוב יומי בשכונה שבא אני גר גני אילן בקריית אונו

 

יש לנו פארק שכונתי שנקרא פארק  אחידוב וחוץ מילדים שמשחקים שם, גם בעלי הכלבים מגיעים ורבים מהם לא שומרים על החוק ומשחררים את הכלבים שלהם מהרצועה ולא שמים רסן על  הפה . ולכן אנו שומעים על ילדים שננשכים על ידי כלבים.

גם אוגי הכלב האהוב שלנו שאימצנו אותו למשפחתנו מאס או אס חיות ככלב שעבר התעללות בעבר ומצא אצלנו בית חם ואוהב ננשך על ידי כלב מסוג לברדור לבן שהתנפל עליו כי בעלת הכלב שחררה אותו מהרצועה . למרות שאוגי היה קשור התנפל עליו הכלב הגדול וגרם לו לחתכים בגוף ובצוואר אביב הבן שלי שהצליח להדוף את הכלב התוקף רץ עם אוגי לווטרינר שנמצא קרוב לביתנו שתפר את החתכים על גופו של אוגי הכלב שלנו. בעלת הכלב שאנו מחפשים אותה שתיקח אחריות על הנזק פשוט נעלמה .

אני קורא מכאן מהמדור שלי לכל מי שמחזיק בביתו כלב לשמור על החור ועל הסביבה ולצאת עם הכלבים מכל הסוגים המינים והגדלים רק כשהם קשורים ועם רסן בפה לכלבים גדולים. הטראומה הזו שאביב הבן שלי עבר יכולה לקרות מחר לכל אחד ואחת מכם . מי שיש לו חיה בבית מתייחס אליה כחלק מהמשפחה אז בבקשה תנו לחיות לחיות. שלכם איציק הליצן.

פינת המעשה הטוב :

השבוע אספר לכם על שתי חברות נטע ורומי מרמת גן שבשבוע שעבר בזמן שהם חזרו מבית הספר הם ראו קשיש שנפל על המדרכה ולא יכול לקום הן קראו לאנשים שעברו קרוב למקום שעזרו לקשיש לקום ואחד מהם הסיע אותו לקופת החולים בקרבת מקום לבדיקה שם. כל הכבוד לכם אתן אמיצות ופעלתן נכון במעשה הזה . גם ההורים שלכן גאים בכן ותמשיכו כך המון הצלחה.  

פינת המכתבים :

שאלה :לאיציק הליצן שלום קוראים לי מאיר ואני בן 10 ויש לי בעיה עם חבר טוב שלי שהוא גם בכיתה שלי וגם הולך איתי ביחד לחוג כדורגל אבל בכל פעם שהוא רואה אותי הוא מחבק אותי ונותן לי נשיקה וזה מרגיז אותי וגם מגעיל אותי אני לא יודע מה לעשות ואיך להגיד ולו שיפסיק עם זה .תעזור לי איציק בבקשה עם רעיון דחוף מאוד...

תשובה : למאיר החמוד קראתי את המכתב שלך בעיון רב אני לא כתבתי את כל מה שכתבתה כאן אבל הבעיה הרבה יותר מורכבת ולכן אתה חייב לגשת ליועצת של בית הספר ולדבר איתה על כך .אתה וכל הילדים צריכים להבין חד משמעי שלאף אחד אסור לתת לכם נשיקה או לגעת בגוף שלכם אם זה לא נעים לכם כמובן בגבול הטעם הטוב .הגוף שלכם הוא רק שלכם.אני חושב שהחבר שלך עובר משהו ולכן אתה חייב לספר על כך כדי שהנושא ייבדק על ידי מי שהוסמך לכך יותר לעומק וכך תעזור לחבר שלך וגם לעצמך.

הבדיחה השבועית:

אביב: מה זה בדיחות קרש?

מור: אלו בדיחות לא מצחיקות.

אביב: אז אני צריך המון בדיחות קרש!

מור: למה?

אביב: כדי שיהיו לי מספיק קרשים למדורה...!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות