חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

המודיעתלון 2014 עוד רגע כאן

 

"מודיעתלון 2014", אירוע הספורטיבי - עממי המיועד לכל המשפחה המתקיים זו השנה השנייה ברציפות וייערך ביום שישי 13.6.2014

 

"מודיעתלון 2014", אירוע הספורטיבי - עממי המיועד לכל המשפחה המתקיים זו השנה השנייה ברציפות וייערך ביום שישי 13.6.2014. התחרות, המשלבת יכולות של רכיבת אופניים, שחייה וריצה פתוחה לכל תושבי העיר.

התחרות תצא לדרך בשעה שש בבוקר ברכיבת אופניים לאורך שדרות החשמונאים לכיוון לטרון, מאזור פארק ענבה ועד הכניסה ליישוב לנוף איילון וחזרה. אורך מסלול הרכיבה הוא 10 ק"מ. את הרכיבה יסיימו המתחרים במתחם הבריכה העירונית, שם יזנקו אל תוך המים הקרים לשחייה של 500 מטרים- 20 בריכות.

משם ימשיכו המתחרים לשלב השלישי של התחרות, הריצה. מסלול הריצה יהיה בתוך פארק ענבה שם יקיפו הרצים את האגם וישלימו 3 ק"מ של ריצה.

בסיום התחרות יתכנסו המשתתפים והצופים להפנינג ספורטיבי במתחם הבריכה העירונית הכולל חלוקת מדליות ותעודות השתתפות. עבור גילאי הילדים והנוער יתקיים מקצה נפרד הכולל תחרות אופניים לאורך 5 ק"מ, 200 מטר שחיה ו- 1.5 ק"מ ריצה במתכונת דומה.

ההרשמה המוקדמת לאירוע תתאפשר עד לתאריך 17.5.14 וההרשמה המאוחרת  תתאפשר עד ה- 20.5.14, כאשר ניתן להירשם באתר האינטרנט של עמותת סחלבים ובמשרדי אגף הספורט. במסגרת המרוץ יקבלו המשתתפים חולצת מרוץ, מדלייה וכיבוד קל לכל משתתף. עד כה עשרות אנשים כבר הבטיחו את מקומם, בכל הגילאים, בבודדים ובקבוצות. 

לקראת האירוע יחסמו מספר כבישים ביום שישי (23/5) בין השעות 06:00-07:30. רחוב עמק זבולון (ממערב למזרח) מפינת רחוב אבני החושן ועד לכיכר התחבורה יהיה חסום עד השעה 08:00 ולא תתאפשר יציאה מרחוב שני לכיוון רחוב עמק זבולון אלא מרחוב לשם בלבד. גם כביש חוצה עמק זבולון (המשכו של רחוב יגאל ידין לכיוון דרום) יחסם לתנועה. רחוב שדרות חשמונאים פינת רחוב עמק זבולון יחסם לכיוון דרום (כיכר התחבורה) ולא תתאפשר פניה שמאלה מרחוב עמק דותן לשדרות חשמונאים. בשכונת מוריה, לא תתאפשר יציאה לכיוון כביש 431 מרחוב יצחק רבין אלא רק פניה ימינה לרחוב שדרות חשמונאים. גם הפנייה ימינה מכביש 431 לשדרות חשמונאים והפנייה שמאלה משדרות מנחם בגין לשדרות החשמונאים ייחסמו עד לסיום האירוע. 

את האירוע מפיקה מחלקת הספורט בשיתוף עם המאמנת דליה קולדהם האחראית על הניהול והייעוץ המקצועי של התחרות: "המודיעלתון הוא אירוע ייחודי המשלב בין ספורט עממי ומהנה לבין אתגרים ויכולות גבוהות מצד המשתתפים. זוהי חוויה מיוחדת לכל ספורטאי חובב המעוניין לשפר את יכולותיו והעובדה כי עשרות משתתפים כבר נרשמו מראה יותר מכל על אופייה של העיר והתושבים שלה. אני מזמינה את הקהל לבוא להשתתף ואף לצפות באירוע לכל המשפחה". 

חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "שמנו לעצמנו מטרה להגדיל השנה את תחום הספורט העממי בעיר, מספר התושבים שלוקחים חלק באירועים ושומרים על אורח חיים ספורטיבי וחינוך לתזונה נכונה ושמירה על הבריאות. המודיעתלון שזכה להצלחה גדולה בשנה שעברה יפתח למעשה סדרה של אירוע ספורט עממים שיתקיימו ברחבי העיר במהלך הקיץ ויגיעו לשיאם עם מרוץ מודיעין המסורתי שיתקיים לאחר החגים. אני רוצה להודות לדליה קולדהם ומחלקת הספורט בראשות חנן דנצינגר על הארגון וההפקה של האירוע".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות