חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

נפתח בית הקפה בפארק ענבה

 

טקס קביעת מזוזה בבית הקפה החדש "קפית" המשקיף על פארק נחל ענבה נערך במעמד ראש העיר חיים ביבס, ובעלי רשת "קפית",

 

 טקס קביעת מזוזה בבית הקפה החדש "קפית" המשקיף על פארק נחל ענבה נערך במעמד ראש העיר חיים ביבס, ובעלי רשת "קפית", ואורחים רבים ובהם חברי מועצה, מנכ"ל החכ"ל דורון ברק ותושבים רבים. "קפית" היא חברה ירושלמית ותיקה המפעילה בירושלים מעלה אדומים ופתח תקווה חמישה סניפים ובית הקפה במודיעין מכבים רעות יהיה השישי. בית הקפה הנחשב למוסד ותיק ומוכר עבור הירושלמים, מציע מגוון רחב של אוכל האיטלקי לצד מאכלים שונים ישראלים ואחרים.


כזכור הקמת בית הקפה נעשה כך שהחברה הכלכלית היא זו שביצעה את עבודות הפיתוח, החצרות והנוף והקמת מעטפת המבנה והזכיין ביצע את עבודות הפנים, העיצוב והגמר ויפעיל אותו.
בית הקפה שמיקומו הוא ברחוב עמק זבולון, בצמוד לבריכה העירונית, הוא בעל נגישות נוחה לבאים מאזור תחנת הרכבת, כיכר התחבורה ומרכז העיר, בהליכה של דקות ספורות וצמידות למגרשי החנייה הסמוכים.
המבנה, שתוכנן על ידי אדריכל צביקה תמרי, תושב העיר גם הוא, נועד לנצל את היתרונות הנופיים של פארק נחל ענבה, תוך שילוב נגישות קלה ומלאה לתושבים. על מנת ליצור הנאה מלאה מנופי הפארק, הוקם המבנה בצורת האות "L", כאשר זרוע אחת מקבילה לשביל הגישה הצפוני לפארק, וזרוע שנייה מקבילה למגרש החנייה. את עיצוב הסניף עצמו עשה אדריכל שרון סיטון מסטודיו "מקומי" בירושלים.
בשטח שנוצר בין שתי זרועות המבנה, הוקמה חצר רחבה המיועדת למשתמשי בית הקפה. החצר הפתוחה תאפשר ישיבה באוויר הפתוח, כאשר כל מקומות הישיבה מופנים אל מול האגם ומשקיפים עליו מלמעלה. שטח המבנה כולל כ- 500 מ"ר ויוכל להכיל כ- 220 אורחים.

במקביל בימים אלה נשלמות ההכנות לפתיחת המפלס התחתון בו תפעל מסעדת " פרנג’ליקו". בקומת הכניסה תפעל "קפית" שהינה מסעדה חלבית כשרה שתפעל שישה ימים בשבוע (עד לפני כניסת השבת). "פרנג’ליקו", תגיש מאכלים בשריים, אסייתיים כשרים אולם תפעל שבעה ימים בשבוע.

האירוע נפתח בטקס גזירת סרט ובקביעת מזוזה על דלת המסעדה. לאחר מכן בירכו ביבס ונעמה צדקיהו את הנוכחים והודו להם על שהגיעו. עוד נמסר כי המסעדה תפתח באופן רשמי את פעילות מיד לאחר ל"ג בעומר, 19.5.2014.

ראש עיריית מודיעין, מכבים-רעות חיים ביבס: "הקמת בית הקפה בפארק ענבה הוא עוד חלק מפיתוחו של הפארק והפיכתו לאחד ממקומות הבילוי היפים בעיר. המיקום בעל הנגישות הגבוהה, השילוב בפארק, העובדה שנבחר מפעיל ברמה גבוהה בעל שם וניסיון רב יהפכו ללא ספק את המקום להצלחה גדולה. זהו עוד פרויקט של החברה הכלכלית בראשות דורון ברק, המשקיעה את המשאבים שלה חזרה בתוך העיר ולטובת התושבים שייהנו מבית קפה מצוין וממקום בילוי איכותי".

מנהלת בית הקפה, נעמה צדקיהו: "היה אירוע מרגש ביותר, אין ספק שעומד בפנינו אתגר מעניין. המוטו שלנו לאורך שנים היה רמת השירות הגבוהה האדיבות והאיכות ואנחנו מאמינים שניתן מענה לכלל האוכלוסייה. אני מודה לחברה הכלכלית ולדורון ברק על שיתוף הפעולה הפורה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות