חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ערב ויום העצמאות - כל הארועים

 

יום העצמאות ה-66: עילי בוטנר וילדי החוץ ואביב גפן במודיעין, ציפי שביט במכבים  

 

הרכב הזמרים עילי בוטנר וילדי החוץ והזמר אביב גפן יופיעו על הבמה המרכזית במודיעין בערב יום העצמאות ה-66 למדינת ישראל. אירועי יום העצמאות לשנת 2014 שיתקיימו ב-5 למאי כוללים שלוש במות ומוקדי חגיגות שונים, כאשר השנה, הוחלט לקיים את מסיבת העצמאות של הנוער גם כן במתחם הבמה המרכזית.

חגיגות העצמאות ייצאו לדרך, בבמה המרכזית, בשעה 20:00 בשידור ישיר של טקס הדלקת המשואות בהר הרצל. לאחר מכן ייערך טקס מעבר בין יום הזיכרון ליום העצמאות ולאחריו בשעה 20:50 יעלו על הבמה עילי בוטנר וילדי החוץ. בוטנר, אחד מהכוכבים הגדולים של המוסיקה הישראלית יופיע עם אוהד שרגאי ואדר גולד עם מספר להיטים ובהם השיר "נעים עכשיו", "תיתן לי יד" ו"תם ולא נשלם".

בסיום הופעתו יעלו לבמה מיטב להקות מחול ואקרובטיקה מהעיר במופע המחווה לגדול אמני ישראל, אריק איינשטיין, "אני ואתה" בהנחיית פיני טבגר, בהפקה של אגף תרבות ואירועים. בסביבות השעה 22:30 יעלו לבמה חברי ההרכב "רוקוויל" שירקידו את הצופים במסיבה עברית. בסביבות השעה 23:30 יעלה על הבמה הזמר והמנטור אביב גפן והתעיוט עם מיטב הלהיטים של אחד הזמרים המוכרים בנוף המוסיקה הישראלית.

המופע של גפן יהווה למעשה את המעבר למסיבת העצמאות של הנוער כאשר לאחריו בשעה 24:00 יחזרו לבמה להקת רוקוויל ולאחריהם DJ  עידו בי וצוקי שירקדו את הנוער במופע שירה ומוסיקה.

עלות הופעת האומנים בבמה המרכזית תעמוד השנה על 190 אלף שקלים לעומת 250 אלף שקלים, עלות המופעים בשנה שעברה.

במקביל תיערך ברחבת הירידים מול הקניון הרקדה המונית של מוזיקה ישראלית וריקודי עם ע"י המרקיד דן עייני בין השעות 22:00-01:00.

בבמה המרכזית של מכבים-רעות, ברחבת הדשא של מרכז מכבי העולמי תופיע השחקנית והקומיקאית ציפי שביט בהפקה מקורית "מדינה בכוורת אחת" - ערב מחווה  ללהקת כוורת, יחד עם להקות הזמר הייצוגיות של העיר ולהקות מחול מקומיות ממכבים ורעות.

מאוחר יותר בשעה 23:00, מסביב למדורה בגבעת הברושים, יתקיים ערב השירה המסורתי "שרים עצמאות" בהנחיית יוסי לב שיארח השנה את אופירה גלוסקא וראובן ארז.

עלות האמנים באירועים  במכבים-רעות תעמוד השנה על כ- 90 אלף שקלים במקום 120 אלף שקלים בשנה שעברה.

הבמה השלישית מתקיימת כמיטב המסורת במתחם האולפנא עבור הציבור הדתי ובה יופיעו בשעה 21:00 מקהלת הילדים העירונית "פרחי מודיעין", לאחר מכן תתקיים הרקדה בליווי להקת "עידן חדש. בעשר וחצי ייהנו החוגגים מהמופע של אודי דוידי ולהקתו.

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות והנוער, אלעד שמעונוביץ: "השנה בשונה משנים קודמות החלטנו לאחד את הבמה המרכזית ובמת הנוער במתחם עמק החולה. בני הנוער מעוניינים להיות חלק מהבמה המרכזית ולכן גם הבאנו אומן כמו אביב גפן המתאים גם למשפחות וגם לבני הנוער. בעקבות השינוי חלה השנה ירידה בתקציב אירועי יום העצמאות בעיר, כאשר בשאר הבמות תתקיים מתכונת החגיגות הרגילה. כבשנים עברו, לצד האמנים החיצוניים אנו שמים דגש על מוסיקה ותרבות ישראלית של יוצרים ענקיים כמו אריק איינשטיין ולהקת כוורת באמצעות הלהקות המקומיות, כי אין לנו תרבות אחרת."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות