חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

כנס אחים שכולים

 

ביום חמישי האחרון קיים הסניף המקומי של עמותת "יד לבנים", בבית סחלבים כנס מיוחד עבור אחים שכולים.

 

מטרת הכנס היתה להמשיך ולקדם את הנצחת הנופלים כאשר הסניף המקומי בחר לו כיעד לשתף בפעילותו האחים והאחיות וממשיכי דרכם של ההורים המתבגרים.

בכנס, אליו הגיעו כמאה אורחים, השתתפו בין השאר ממלא מקום ראש העיר, שלמה פסי, הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, הרב יעקב צ’יקוטאי, ראש אגף משפחות והנצחה וסמנכ"ל משרד הביטחון, אריה מועלם, יו"ר יד לבנים הארצי, אלי בן שם רמ"ח נפגעים צה"ל, אל"מ יפה מור, יו"ר פורום האחים ב"יד לבנים", פרידה שניידרמן ויו"ר סניף יד לבנים, מודיעין מכבים רעות, חיים צמח ותושבים רבים ובהם אחים ואחיות שכולים.

האירוע נפתח בקטע מוזיקאלי של המקהלה האמנותית של עיריית מודיעין מכבים רעות בניהולו של יואל סיוון ובברכות של המכובדים. בהמשך הערב  נהנו הנוכחים מההצגה "האחות של נדב" בבימויה של יערה רשף נהור, העוסקת בהתמודדותה של אחות שכולה עם המציאות החדשה ובחיפוש זהות עצמית ובקבלה חברתית על רקע השכול וההתמודדות עם אובדן אחיה.

ממלא מקום ראש העיר שלמה פסי: "אנו נמצאים לקראת יום הזיכרון, המזכיר לנו תמיד ולפני חגיגות יום העצמאות את האמיצים שבזכותם אנו נמצאים כאן. ברצוני להביע בשמי ובשם תושבי העיר, בהערכה ובהוקרה את זכרם ואת המורשת של אלו שכבר לא איתנו ולומר כי אנו מאמצים את בני המשפחות ומחזקים את ידכם בכאב היום יומי אותו אתם חווים, ומקווים שלא תדעו עוד צער."

יו"ר יד לבנים מודיעין מכבים רעות, חיים צמח: "מדובר באירוע הראשון מסוגו ברמה המקומית, כאשר המטרה היא להמשיך את ההנצחה ואת המושרת ולשתף  בפעילויות הרבות שאנו עושים. ארגון יד לבנים רואה חשיבות גבוהה לשיתוף האחים והאחיות וממשיכי דרכם של ההורים המתבגרים. לקראת יום הזיכרון אני פונה לאחים והאחיות שטרם הצטרפו למעגל החברתי בעיר  להירשם ולהתעדכן, אנו נקבל אותם באהבה רבה ובזרועות פתוחות. בכדי להקל על ההתקשרות עומד לראשותכם דף הפייסבוק "יד לבנים מודיעין מכבים רעות", האתר העירוני של יזכור או בטלפון: 08-9265952."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות