חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יום שיטור קהילה בבית ספר משואות נריה

 

לפני החג נערך בבית ספר משואות נריה יום שיטור קהילה. יום זה הוא דוגמא לשיתוף הפעולה בין כוחות הביטחון וההצלה השונים הפועלים בעיר

 

לפני החג נערך בבית ספר משואות נריה יום שיטור קהילה. יום זה הוא דוגמא לשיתוף הפעולה בין כוחות הביטחון וההצלה השונים הפועלים בעיר, המגיעים לבית הספר ללא כל תמורה על מנת לחשוף ולהסביר לתלמידים על עבודתם.

בחלקו הראשון של היום נפרשו בחצר בית הספר עמדות שונות בהם עמדת תכנית "עיר ללא אלימות" שהסבירה על עבודת השיטור המשולב בלילות ברחבי העיר וטיפול בקריאות בנושאי איכות חיים, עמדות סיור משטרתי, חבלן, משמר הגבול, מגן דוד אדום וכיבוי אש.

בכל עמדה נחשפו הילדים לתפקידים השונים ולתחומי אחריותם, לכלי הרכב המיוחדים המשמשים את בעלי התפקידים וגם לחפצים ועזרים שונים המשמשים את בעלי התפקידים. בחלקו השני של היום הגיעה התזמורת המשטרתית ויחידת הכלבנים לתצוגה מהודרת והעלאת מורל הילדים.

תכנית "עיר ללא אלימות" והמשטרה מקיימות לא מעט פעולות משותפות בבתי הספר הכוללים הרצאות וימי שיא, שולחנות ועדות ליצירת תכניות מניעה והתערבות, שיתוף פעולה עם הפעילות הבלתי פורמאלית של מחלקת הנוער והצעירים על מנת ליצור רצף ושפה אחידה גם מול בני הנוער. פעילויות אלו ועוד רבות אחרות תורמות להעלאת תחושת הביטחון בקרב התושבים בכלל ובקרב הנוער והילדים בפרט.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות