חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הנרצח בפיגוע בדרום חברון: סנ”צ ברוך מזרחי ממודיעין

 

מזרחי ז"ל שנורה בידי מחבל בערב החג היה בן 46 במותו, הוא נולד בתל אביב, גדל בבת-ים ולפני כ-15 שנה עבר למודיעין בה התגורר בשכונת משואה

 

קצין המשטרה שנרצח בידי מחבל בערב החג בדרום הר חברון בדרכו לליל הסדר עם משפחתו הוא סגן ניצב ברוך מזרחי ז"ל (46) ממודיעין, נשוי ואב לחמישה. מזרחי היה ממייסדי יחידת המודיעין המשטרתית העוסקת בפשיעת הסייבר ועמד בראש היחידה.

מזרחי התגייס למשטרה לפני ארבע שנים לאחר קריירה מפוארת בצה"ל, בו שירת במשך 25 שנים בתפקידי מודיעין שונים והשתחרר בדרגת סגן-אלוף.

אלמנתו הדס שנפגעה אף היא מהירי אמרה לידיעות אחרונות אחרי הפיגוע: "יצאנו מהבית במודיעין ונסענו ללי הסדר. עברנו את מחסום תרקומיא, המשכנו בכיכר ואז ברוך ראה מחבל ואמר יורים, יורים, יורים. אמרתי לילדים שישכבו על הרצפה. ראיתי שברוך מת. לקחתי לידי את ההגה, עצרתי את הרכב ואחר כך התקשרתי למוקד 100".

אמש פרסם דובר המשטרה את ההודעה הבאה: "אנו מצטערים להודיע כי ההרוג מפיגוע הירי אמש בחברון הוא סגן ניצב ברוך מזרחי, קצין באגף החקירות והמודיעין. סנ"צ ברוך מזרחי, בן 46 במותו, השאיר אחריו אישה וחמישה ילדים. בשלוש השנים האחרונות הוא שימש ראש מדור טכנולוגיות ביחידת הסיגינט של חטיבת המודיעין באגף החקירות והמודיעין.
מפקדו, תת ניצב י’, ספד לו: "מעבר להיותו איש מקצוע מהמעלה הראשונה, היה ברוך חבר אמתי, אשר התנדב לכל משימה במסירות ובאמונה, היווה אוזן קשבת לפקודיו, לעמיתיו ולמפקדיו ונוכחותו הייתה מורגשת עד מאוד".
משטרת ישראל מרכינה ראש ומשתתפת בצער המשפחה, ומאחלת החלמה מהירה להדס, רעייתו של סנ"צ מזרחי, אשר נפצעה בפיגוע. יהי זכרו ברוך".

הלווייתו של מזרחי תיערך היום (יום ד’) בשעה 13:00 בחלקה המשטרתית בהר הרצל בירושלים.  

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות