חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הגנב עורר חשד בגלל ש... לא ביקש שובר זיכוי // פלילים

 

סיפור הבקשות לזיכוי על סירי פיירקס שנגנבו מבעל הרשת שייעד אותם למתנת החג לעובדים, החל בחנות נעמן בירושלים ונגמר בסניף במודיעין.

 

לפני כשבוע התקבלה תלונה ממנהל חנות נעמן פורצלן בירושלים על לקוח שהגיע ומסר מוצר על מנת לקבל שובר זיכוי. בשיחה בין הלקוח למתלונן אמר הלקוח שיש לו עוד 12 מוצרים להחזרה , דבר אשר עורר את חשדו של המתלונן אשר יצר קשר עם קב"ט החברה וזההנחה אותו לבצע את קבלת המוצרים.

מס’ ימים לאחר מכן, מסר הלקוח 12 סטים של סירים פיירקס בסניף בירושלים ללא רצון או התעקשות לקבל בו במקום את שוברי הזיכוי מה שהגביר את חשדו של המתלונן. בהזדמנות זו אמר שוב הלקוח שיש לו עוד 12 סטים של מערכות אוכל להחזרה. עוד יום חלף והלקוח מביא הלקוח 12 סטים של מערכות אוכל ועוד 4 סטים של סירי פיירקס, הפעם ל... סניף של נעמן בישפרו סנטר במודיעין.

ושוב חוזר הסיפור. הלקוח אמר למתלונן כי יש לו עוד מספר מוצרים להחזרה. עד כה שווי הסחורה שנמסרה לנעמן לצורך קבלת שוברי זיכוי עומדת על כ-3200 ש"ח.הפעם נקבעה פגישה נוספת בין הלקוח לבין המתלונן בסניף במודיעין וזאת ללא שהוא ידע שהענין נעשה בתיאום עם הקב"ט הארצי של נעמן ורכז המודיעין של התחנה בפעילות יזומה של צוות הבילוש.

הלקוח הגיע לסניף במודיעין ומסר 5 מערכות אוכל בשווי של כ-1000 ש"ח וקיבלמ המתלונן שוברי זיכוי. בשלב זה תיקל צוות הבילוש את החשוד. החשוד מסר בחקירתו כי גנב את הסחורה מהחברה בה עובד ללא ידיעת מנהליו בחברה וכי היא מיועדת להינתן כשי לעובדים לחג הפסח. החשוד הודה כי גנב חלק מהסחורה לטובתו האישית על מנת לקבל שוברי זיכוי לרכישות בסניפי נעמן פורצלן. חקירה נמשכת.

ולקינוח ען עניני גניבה. השבוע במסגרת  פעילות כנגד עבירות התפרצויות וגניבות רכב בתחנה בהובלת קצין המודיעין וצוותו ובסיוע ק’ הנוער, סיירים ומתנדבים, אותר אופנוע ועליו שני חשודים. בבדיקה עלה חשד שהאופנוע מזויף, בנוסףנתפסו בתוכו כלי פריצה. החשודים נחקרו וטענו שקנו את האופנוע לפני מספר שנים. האופנוע נתפס והועבר לבדיקה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות