חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מקדמים את ספורטאי מודיעין

 

הנהלת העיר אימצה הצעה שמטרתה הגברת חשיפת ספורטאי העיר ושיפור מעמדם. בין היתר, יוענקו מדי שנה 10 פרסים למצטיינים

 

חברי מועצת העיר אלעד שמעונוביץ המחזיק בתיק הספורט במועצה, ושחר מי און, בשיתוף עם פעיל הציבור ספורטאי לשעבר בעצמו ולדימיר בליאק, הגישו להנהלת העיר הצעה לסדר לשיפור מעמדם ולהגברת חשיפתם של ספורטאי העיר. בשבוע שעבר ההנהלה אימצה את הצעתם כלשונה.  

על פי ההצעה, במודיעין מכבים רעות פועלים כיום מאות ספורטאים בענפים תחרותיים, אישיים וקבוצתיים, הן במסגרות עירוניות והן בחוגים ומועדונים פרטיים. מידי שנה ספורטאים אלה מגיעים להישגים משמעותיים ברמה ארצית, ולעיתים אף ברמה בינלאומית. ההצלחות הללו, נכון להיום, לא מקבלות תשומת לב מספקת ברמה עירונית.

"אנו רואים בקידום הספורט התחרותי במודיעין מכבים רעות, בחשיפת הספורטאים המצטיינים, ובהגברת המוטיבציה של הספורטאים המקומיים להגיע להישגים, ערך חינוכי ותדמיתי מהמדרגה הראשונה", כותבים מחברי המסמך ומציעים כי ראש העיר או מחזיק תיק הספורט יערכו במהלך השנה קבלת פנים לספורטאים בודדים או קבוצות תושבי העיר, אשר זכו באליפות ישראל או הגיעו להישג משמעותי בתחרות בינלאומית.

עוד מוצע כי ראש העיר או מחזיק תיק הספורט יערכו במהלך השנה קבלת פנים לספורטאים או קבוצות ספורט לפני יציאתם לתחרות בינלאומית. בקבלת פנים יקבלו הספורטאים או נציגי הקבוצות, בין היתר, דגלונים עם סמל העיר, לצורכי היצוג בתחרויות הבינלאומיות.

בשבוע האחרון של כל שנה קלנדרית ייערך אירוע שנתי של הענקת פרס ראש העיר ל-10 ספורטאים או קבוצות המצטיינים של השנה. הזוכים ייקבעו על ידי וועדה מיוחדת, אשר תכלול את: מחזיק תיק הספורט, יו"ר עמותת עירוני מודיעין, יו"ר ועדת הספורט, מנהלת אגף ספורט בעמותת סחלבים, נציג ציבור בדירקטוריון עירוני מודיעין וספורטאי עבר בכיר. הזוכים יקבלו גביעים מטעם ראש העיר ומענק כספי שגובהו ייקבע על ידי ראש העיר.

המציעים בטוחים כי האירועים הללו יתרמו רבות לחשיפת הספורטאים המצטיינים של מודיעין ויהוו צעד חשוב להפיכת העיר לאחת הערים המשמעותיות במפת הספורט התחרותי בישראל.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות