חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

קייטנת פסח בצהרוני העירייה

 

מאות תלמידים כיתות א’ ו-ב’ וילדי גני העירייה הצטרפו בחופשת הפסח לקייטנות פסח לגיל הרך הפועלות במסגרת הצהרונים של מחלקת הגיל הרך

 

הצהרונים פועלים לאורך כל השבוע של חופשת החג מהשעה 7:30 ועד לארבע אחר הצהריים. כחלק מההכנות לקייטנה ערכה עמותת סחלבים כנס השתלמות לכל 300 צוותי הצהרונים. בהשתלמות זו קיבלו הצוותים הכשרה על הכנת תכנים לקראת פסח, קיבלו רעיונות לעבודות יצירה משחקים והפעלה.

הנושא המרכזי של הקייטנות השנה הוא "עולם החיות". במהלך ימי הקייטנה לומדים הילדים סוגים ומינים שונים של בעלי החיים. בנוסף הקייטנים לומדים על תכונות החיוביות שיש לחיות כגון: חריצות, חמימות, דאגה לאחר ועוד. הילדים ילמדו על חיות ספציפיות ישמעו סיפורים עליה ויכינו יצירות בהשראתן. העיסוק בעולם החי יכניס את הילדים לעולם השונה מחיי היומיום, ומעורר אצלם את עולם הרגש, את המודעות לאחר, את ההזדהות ואת החמלה.

בכל יום מימי החופשה ילמדו הילדים על סוגים שונים של חיות, באמצעות סיפור מסגרת אשר ילווה אותם בכל יום. הילדים ילמדו על משפחת האריות, משפחת היונקים הצמחוניים ובהם הפילים והשפנפנים, ביום השלישי יסיירו הילדים ביער וילמדו על היונקים הטורפים ואף יכירו את משפחת הדובים. ביום הרביעי הילדים יפגשו בזיקית שתכיר להם את עולמם של הזוחלים ובהם נחשים ואיגואנות. העופות יגיעו לגן ביום חמישי והתלמידים ילמדו עליהן.ביום השישי ייפגשו הילדים את כל החיות למסיבת אביב מיוחדת.

במקביל הילדים ימשיכו בפעילות השנתית וליהנות מתוספת של חוגים, כאשר בכל מסגרת יתקיימו לאורך השבוע ארבעה חוגי העשרה בנושאים מגוונים: חיות, ספורט, דרמה, משחקי חשיבה, מדעים, רשות העתיקה - כתבי פפירוס ועוד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות