חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

גלישה בטוחה

 

בשבוע שעבר התקיימה פעילות שיא בנושא אינטרנט בטוח בבית הספר ”נתיב זבולון”, תחת הכותרת ”שולטים בנט”.

 

הפעילות כללה הרצאה להורים מפי הסופרת דנה אבירם, בעלת חברת "זהירים ברשת". במסגרת ההרצאה נחשפו ההורים למאפייני הגלישה של ילדיהם, וקיבלו כלים כיצד ניתן לסייע להם ולשמור עליהם גם ברשת.

פעילות זו מהווה נדבך נוסף לפעילות שנתית שהועברה בבית הספר לאורך השנה וכללה הרצאות תלמידים, סדנאות מורים, ומערכי שיעור המועברים בכיתות, כאשר צוות בית הספר הכתיר את הפעילות כמוצלחת מאוד.

נושא השימוש ברשת המעסיק הורים, מורים ותלמידים קיבל התייחסות רבה לאורך השנה בבתי הספר השונים. דרך תכנית "עיר ללא אלימות" נתפרה לכל בית ספר חליפת פעילות העונה על הצרכים הייחודיים בבית הספר.

הפעילות נערכה בבתי ספר יסודיים ועל יסודיים נוספים בעיר כמו אבני חן, אלונים, עירוני ד' ומשואות נריה וכוללת הכשרות לצוותי הוראה, סדנאות לתלמידים והרצאות להורים במטרה ליצור שפה אחידה ופיקוח גם בזירה הווירטואלית.

בנוסף, ביום הבינלאומי לאינטרנט בטוח התקיימו במספר בתי ספר הרצאות על ידי שוטרי תחנת מודיעין ובבית ספר עירוני א' ואף נערך פורום מקצועי שכלל אנשי רווחה, חינוך ומשטרה בהנחיית עיר ללא אלימות.

מנהלת תוכנית עיר ללא אלימות, טוני חי: "מעורבות בתי הספר בנושא משמעותית הן ליצירת שיח אחיד, פורה ומיטבי והן לחיזוק המעורבות ההורית בתחום הגלישה והשימוש ברשת האינטרנט. אני מברכת את בתי הספר על שיתוף הפעולה והרצון לטפל בנושא כל כך חשוב, המהווה כיום זירה וזרז להתנהגויות בלתי חינוכיות לא מעטות כמו אלימות, הטרדות מיניות ועוד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות