חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פועלים למען הקהילה

 

בן סעדון ואייל הנדלר ממשיכים במסורת קיום סיורים במפעלים שקיימים בגבולות העירץ הפעם הגיע תור מפעל קרביץ 

 

ביום רביעי בשבוע שעבר התקיים סיור במפעל קרביץ הממוקם באיזור התעשייה. בו השתתפו סגן ראש העיר אילן בן סעדון כאמור, חברת המועצה מירי ארד מחזיקת תיק מתנדבים, איל הנדלר מחזיק תיק פיתוח אזורי תעשייה ותעסוקה ועוד... הקבוצה  נפגשה עם מנכ״ל מחלקת עסקים בקבוצה, אייל יקר ועם מנהלת משאבי אנוש בקרביץ, אסיף נאמן מנשה.

המתחם הלוגיסטי בגודל 12.000 מ"ר במודיעין, מעסיק כ- 200 עובדים מהם כ- 78 ממודיעין, המתקן הוקם בשנת 2009 ומחלק סחורה לכל רחבי הארץ. קרביץ היא החברה המובילה בתחומה לציוד משרדי על כל גווניו, הן מהנס קפה, הריהוט ומכשירי האלקטרוניקה.

הסיור כלל הסבר מפורט על השלבים מרגע קבלת ההזמנה עד להספקה ללקוח. תהליך מאוד מעניין ומאוד קפדני. מנהלי המתחם מקפידים על הבטיחות, ועל הקפדה על בטיחות העובדים. יקר סיפר בפירוט רב על  ההיסטוריה של קרביץ מיום הקמת החברה ב- 1923. 

בן סעדון סיכם בתום הסיור: "מסורת הסיורים שאנו מקיימים במפעלים השונים, נובעת מתוך הצורך של שיתוף פעולה. הצטרפות החברים איל הנדלר ורון ברזני חשובים ביותר על מנת לשמוע ממקור ראשון ומקרוב את הבעיות או הקשיים, הקיימים במתחם ובהגעה אליו.

איל הנדלר , הודה לאילן בן סעדון על שיתוף הפעולה , לרון ברזני על העבודה הברוכה והודה לקרביץ על הסיור המעניין: "אנחנו נמשיך בפיתוח אזורי התעשייה והתעסוקה לטובת כלל העיר ותושביה תוך הגדלת מספר המועסקים מהעיר"

מנכ"ל קרביץ עסקים אייל יקר הבטיח לשתף פעולה ולעשות ככל לאל ידו לעשות על מנת לפעול ולתרום לקהילה כאן בעיר. כמו כן הבטיח להעמיד תרומה למיזם מדריכי אושר בעיר אותו מקדמת חברת המועצה מירי ארד מחזיקת תיק מתנדבים 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות