חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פשפשוק 2014 מוכרים או תורמים

 

אגף התרבות ציין השבוע כי ישנה התעניינות רבה לקראת הפשפשוק שיתקיים ביום שישי, 11.4.14 בין השעות 10:00 ל-14:00 ברחבת היכל התרבות

 

כידוע מטרת הפשפשוק היא לאפשר לתושבים לעשות "שוק מיוחד לפסח ובו למכור כמעט כל דבר שיצא ונמצא בבית במהלך הניקיונות לקראת החג. באגף התרבות ציינו כי אין הגבלה על זהות המוצרים המוצעים למכירה כל עוד הם שמישים, תקינים וניתנים למכירה.

עוד ציינו השבוע כי תושבים שישתתפו באירוע ולא הצליחו למכור את מרכולתם יוכלו לתרום את החפצים לטובת עמותת "עזר מודיעין", אשר תציב במקום מכולה.

כזכור, ה"פשפשוק" הינה יוזמה בת שנתיים של העירייה וזכתה להצלחה כאשר מאות אנשים, תושבי העיר, הגיעו למכור ולקנות חפצים יד שנייה החל מצעצועים, כלי מטבח, ספרים, מפות, בגדים, נעלים, שעונים, תכשיטים ועוד חפצים שהוצאו מהארונות בבתי התושבים לקראת החג.

בעירייה הזכירו כי מומלץ להגיע עם שולחנות קטנים, שמיכות או מחצלות על מנת להציג את הפריטים למכירה. עוד המליצו כי כדאי להכין מראש פתקיות עם המחיר הפריטים ולהצטייד בכסף קטן לעודף.

במהלך האירוע יופעל גם שוק מיוחד לילדים שבו יוכלו גם הקטנטנים ליהנות משיעור בצרכנות ולמכור חפצים וצעצועים שלהם. אותם ילדים יוכלו גם ליהנות מהמופע של "גרי המבורגרי" (יניב פולישוק) - כוכב הסדרות : "הפיג’מות" ו- "מנדלבאום בלש פרטי". גרי המבורגרי ישמיע לילדים ממיטב שירי הפיג’מות וקטעי בידור בשיתוף הקהל.

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק התרבות אלעד שמעונוביץ: "הפשפשוק הוא למעשה שילוב עקרונות של צריכה נבונה ושמירה על סביבה וקיימות. במקום להוציא מאות ואלפי שקלים על מתנות ורכישות מוצרים לכבוד החג, ומצד שני לזרוק חפצים או בגדים שאין בהם צורך לפח, יתקיים האירוע בו יוכלו תושבי העיר להחליף, לקנות ולמכור מכל הבא ליד. השוק זכה להצלחה גדולה בשנים קדומות והיה ניתן למצוא בו מבחר גדול של חפצים איכותיים במחיר מצוין".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות