חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הודעה לציבור על סגירת כביש רבין - כיכר העיר בשל פיצוץ צינור ראשי

 

לידיעת נהגי מודיעין. בשל פיצוץ צינור ראשי של מקורות בסמוך לענבה, ב 3-4 ימים הקרובים יחסמו הנתיבים מצומת רבין לכיכר העיר. היכונו לפקקים

 

ביום ראשון אחר הצהריים התקבל בעירייה ובתאגיד "מי מודיעין" דיווח על פיצוץ צינור מים בשדרות החשמונאים, בקטע הדרך בין המפגש עם שדרות יצחק רבין למפגש עם רחוב עמק דותן (בסמוך לפארק ענבה).

עם קבלת הדיווח יצא למקום צוות מקצועי של העירייה ותאגיד מי מודיעין. מבדיקת האירוע עלה כי מדובר בצינור של חברת מקורות שהוקם עוד לפני הקמת העיר. צינור זה מוביל מים למאגר בגבעת התיתורה ולמאגר מתיתיהו שבאזור מודיעין עילית.

בעקבות הגילוי הגיע למקום צוות מומחה של חברת מקורות אשר בחן את מצבו של הצינור.  הצוות החליט כי האפשרות לתקן את הצינור אינה עומדת על הפרק מאחר והצינור ישן ויש להחליפו בצינור חדש.

עבודות אלה, שהחלו כבר ביום שני, צפויות להימשך כשלושה ארבעה ימים במהלכן נחסמו לתנועה הנתיבים המובילים מצומת רבין לכיכר העיר. עם זאת, תתאפשר הפנייה ימינה משדרות החשמונאים לעמק דותן.

מהעירייה וממשטרת מודיעין נמסר כי נהגים מתבקשים להשתמש בדרכים חלופיות ולהימנע מלהגיע למקום בשל שיבושי התנועה הכבדים עקב צמצום הנתיבים בכביש. בין השאר הציעו בעירייה ובמשטרה לנוסעים מכביש 431 להיכנס לעיר דרך כביש מספר 3 העירוני. לנוסעים לכיוון מכבים-רעות ממליצות העירייה והמשטרה להשתמש בכביש מנחם בגין ולנוסעים לשכונות משואה, הנחלים והפרחים לנסוע דרך שדרות יצחק רבין. לבאים מכיוון מחלף לטרון מומלץ להשתמש בכבישים 431 לנוסעים לשכונות המערביות (אבני חן, המגינים, הנביאים והכרמים) או להשתמש בדרך מנחם בגין ושדרות יאיר פרג לאלה המעוניינים להגיע לשכונות משואה, הנחלים והפרחים.

חשוב לציין כי נכון ליום שני אין הפסקה באספקת המים לעיר וחברת מקורות דואגת למלא את כל מאגרי המים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות