חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סניף מור של הדסה-ישראל במודיעין חגג את יום האישה הבינלאומי

 

עשרות חברות ואורחות של ארגון הדסה-ישראל, סניף מור במודיעין, התקבצו ובאו במצב רוח מרומם לחגוג את יום האישה הבינלאומי שהתקיים ביום שלישי בבנייני דמרי שבמודיעין

 

שולחנות ערוכים במיטב המטעמים שהכינו חברות הסניף קדמו את פני הבאות לחגוג ולשמוע את הרצאת הסטייליסטית עדית ברנט, תושבת מודיעין. בנוסף, הוענק לכל אחת מהנשים שי צנוע מתנת חברת לנקום וסופר-פארם עזריאלי.

המפגש נפתח בדברי ברכה של אן בילינסקי, נשיאת סניף מור של הדסה-ישראל במודיעין , שציינה כי "אנחנו בהדסה-ישראל מעריכות את הרוח הנפלאה של נשים מתנדבות ויום האישה הבינלאומי הוא יום מצוין  לחגוג את העצמתנו".  אן קראה לאורחות להצטרף לארגון ולתרום מזמנן להתנדבות באחד ממגוון הפרויקטים  שהדסה-ישראל מציעה בתחומי קידום הבריאות, החינוך, קליטת עלייה, אישה וילד בסיכון ואיכות חיים.

 "בערב זה אנו אוהבות את עצמנו" אמרה ג’ודי כבירי, מנחת הערב והזמינה את עדית ברנט להרצות ולהדגים סטיילינג  לנשים.

"כל אחת תגיד את שמה ואת סגנון הלבוש שלה" פתחה עדית את דבריה ." ספורט, ספורט אלגנט, קלאסי, מחויט, בהתאם לאירוע" אלה היו חלק מהתשובות הרבות שנזרקו לחלל האוויר ועדית החלה בדברי הסבר והדגמות שהוכיחו לנשים כמה הן רחוקות מסגנונות הלבוש אותן הן יחסו לעצמן...

"התכנסנו כאן כדי שתבינו כי עולם של סטייל ואופנה זה עולם של חשיבה, עולם של ידע שאנו לא חשופות אליו" אמרה והוסיפה:" לנשים יש חשיבה בסיסית לפיה ככול שאני מכסה יותר אז לא רואים את מימדי גופי האמיתיים. בהרצאה זו תבינו עד כמה זה הפוך".... "אנחנו נבין איך העין והמוח תופסים צורות, איך הגוף שלנו בנוי ונלמד איך לאזן אותו בעזרת גזרות, בדים וצבעים ".

" מדונה נמוכה, אבל יודעת כיצד לאזן את פרופורציות גופה" אומרת עדית ומדגישה את חשיבות הפרופורציות והסימטריה, תוך שהיא מקרינה ומסבירה את הרישום המפורסם של ליאונרדו דה וינצי : "האדם הויטרובי" העושה שימוש בפרופורציה וסימטריה כסמל לשלמות והרמוניה.

היא מלמדת איך להתייחס לאגן הירכיים, היכן צריך להיות המפגש בין החולצה למכנסיים, איך לאבחן את גופנו ואיך להתאים את לבושנו ומוסיפה ידע על טרנד תוך הצצה אל עבר הטרנדים הבאים.

 "אין מראה מושלם יש מראה שלם", היא מצטטת את שאנל בהתייחסה להרכבת הסגנון האישי.

 ולסיום, עדית מעשירה את השומעות על דרך בחירה נכונה של הלבשה תחתונה, ועוברת לדרך בחירת מסגרת משקפיים ומדלגת לתספורת ולמבנה הפנים שעל פיו מתאימים עגילים...

והנשים  - יצאו מערב זה עם התובנה, שאישה יכולה להיראות נפלא אם תיישם את הכללים ותפנק עצמה בפגישת סטיילינג אישית, שתחשוף אותה לעולם של בדים, צבעים וגזרות ותעניק לה כלים לדעת כיצד להתלבש ולקנות.

כתבה וצלמה: חיה כץ , מתנדבת בסניף מור של הדסה-ישראל ודוברת מועדון ליונס במודיעין

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות