חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מרכז השירות לאזרח - שירותים חדשים שעות חדשות

 

בשבוע שעבר נפתח מחדש מרכז השרות לאזרח משודרג בבניין העירייה לאחר שהיה סגור במשך כשבועיים

 

בשבוע שעבר נפתח מחדש מרכז השרות לאזרח בבניין העירייה לאחר שהיה סגור במשך כשבועיים בשל העבודות לשדרוג ושילוב המערכות המקומיות להנפקת תעודות הזהות והדרכונים הביומטריים. כעת, בתום העבודות יכולים תושבי העיר להנפיק תעודת זהות או דרכונים ביומטריים בעמדת השירות לתושב בעיר, כאשר עדיין תישמר הזכות לבקשת והנפקת תעודות זהות ודרכונים "רגילים".

כידוע, בשנת 2009 חוקקה כנסת ישראל את "חוק הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ומאגר מידע" (חוק הביומטרי). החוק קובע הסדרים שיאפשרו זיהוי פיזיולוגי ואימות של זהות של מחזיקי התעודות באמצעות הכללת מידע ביומטרי במסמכי זיהוי הכולל תמונה של תווי פנים ותמונות של שתי טביעות האצבעות המורות, כמו כן החוק מסדיר הקמה של מאגר מידע ביומטרי, אשר ינוהל על ידי רשות ייעודית ובו יישמר המידע באופן מאובטח, מוצפן ומופרד מכל רשת תקשורת וממרשם האוכלוסין. 

מרכז השירות לאזרח יפעל כעת כתת לשכה של מרשם האוכלוסין וההגירה אשר מספקת שירותים נרחבים ובהם גם התיעוד הביומטרי. המהלך לפתיחת תת הלשכה כאן במודיעין נבע מראיית הצורך בשיפור רמת והיקף השירותים הניתנים לתושבים. המשמעות של פתיחת תת הלשכה היא שדרוג משמעותי הן מבחינת מהות השירות והן בקובעי הזמן הקצרים בכל הנוגע להנפקת התעודות.

שעות הפתיחה של המרכז הותאמו לשאר הלשכות במרחב הארץ לצורך גיבוי טכני ויעוץ מקצועי.

המרכז יפעל בימים ראשון, שני, שלישי וחמישי משעה שמונה בבוקר ועד לשעה 12 ביום שני יפעל המרכז גם בין השעות 14:30 ו-17:00. ביום רביעי יפעל המרכז מהשעה 13:30 ועד 17:00.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות