חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

פעילות משטרתית מוגברת

 

שוטרי תחנת מודיעין עצרו הבוקר גנב מתכות באזור פאתי מודיעין וגם: קיימו מרדף אחר שב"חים והצליחו לעצרם

 

הבוקר (יום ב’) סמוך לשעה 00:30 התקשר מודיע למוקד 100 של תחנת מודיעין ודיווח כי הוא מזהה חשוד רעול פנים שנמצא בסמוך לכביש 431 באזור הכניסה לתחנת רכבת פאתי מודיעין.

מיד עם הגעת השוטרים למקום הם הבחינו באדם שקופץ לתהום ומסתתר בתוך שיח. השוטרים דרשו מספר פעמים מהחשוד לקום ולהזדהות, וכאשר החשוד לא נענה ניגשו השוטרים לכיוונו והוציאו אותו בכוח מתוך השיח.

בצמוד לחשוד נמצאו כבלי חשמל מנחושת (מדובר בכבלים יקרי ערך) וכלי פריצה מסוגים שונים, ולאחר סריקה בסביבה נתגלה כי נגרם נזק רב לעמודי תאורה וכבלי החשמל שבתוכו היו חסרים. בשטח, החשוד מסר את שמו בעל פה מאחר ולא החזיק תעודה מזהה ולאחר הבאתו לתחנה זוהה כתושב הדרום.

החשוד נחקר ומסר שהגיע במונית שירות לרמלה ונפגש עם חברה שלו לאחר שבילו בפארק הורידה אותו על הכביש כי חששה שמשפחתה עוקבים אחריהם. לטענתו חבש כובע גרב על פניו וקפץ לשיחים כי פחד שעוקבים אחריו. בתחנה צולמו כפות הידיים של החשוד שנראו שחוקות ומלאות בלכלוך של צבע וחלודה.

החשוד נכלא והובא לבית המשפט בראשון לציון להארכת מעצר.

בתוך כך נמסר ממשטרת מודיעין כי -ב-23/3 בסמוך לשעה 16:00 בוצעה פעילות ע"י שוטרי תחנת מודיעין למיגור תופעת מסעי השב"חים. השוטרים שהתמקמו באזור כביש 1 לכיוון מערב זיהו רכב שחלף על פניהם וכאשר הבחין בשוטרים האט את מהירות נסיעתו. השוטרים נסעו אחרי הרכב שבתוכו היו נהג וארבעה נוסעים, כאשר השוטרים הורו לרכב לעצור באזור מחלף בן שמן נהג הרכב הנהן עם ראשו והצביע עם ידו שהוא עוצר בצד, לפתע הרכב ביצע פנייה חדה והתחיל בבריחה מהשוטרים.

השוטרים דלקו אחרי הרכב כאשר במהלך כל המרדף שמרו על קשר עין רציף ובמקביל דיווחו לניידות נוספות בשטח. נהג הרכב המשיך לנסוע בנהיגה מהירה על כביש 444 בכיוון כללי לראש העין ובדרך חצה קו הפרדה, עבר רמזור אדום במלואו, ואף התנגש בעמוד תאורה וברכב שבו היה אב ובנו הפעוט בן החצי שנה, אך לבסוף הרכב נעצר ומתוך הרכב ברחו מספר חשודים.

לאחר מרדף רגלי קצר נתפסו נהג הרכב ושני תושבי שטחים ללא אישורי שהייה בישראל. לאחר בדיקה נתגלה כי נהג הרכב פסול נהיגה ונוהג ללא רישיון. החשודים נעצרו ובחקירתם מסרו שנהג הרכב אסף אותם מאזור בית לחם בצמוד למחסום חוסם, לטענתם שילמו לו 200 שח עבור נסיעה לבאקה אל גרביה, בנוסף מסרו כי ביקשו מנהג הרכב לעצור ולציית לשוטרים, לטענתם הרגישו שהולכים למות בזמן הנסיעה.

נהג הרכב נחקר הודה כי הסיע תושבי שטחים וברח מהמשטרה כי פחד להיתפס. נהג הרכב נעצר נכלא והובא לבימ"ש בראשל"צ להארכת מעצר.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות